Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی مشارکت خیرین همدانی در ساخت خوابگاه دانشجویی

خجسته تاکید کرد:
مشارکت خیرین همدانی در ساخت خوابگاه دانشجویی

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی،گفت: مجمع خیرین مجموعه ای غیرسیاسی،غیرانتفاعی و غیردولتی بوده و در زمینه بهداشت و درمان ،حوزه سلامت، علمی و پژوهشی همواره مشارکت ارزشمندی داشته است.

به گزارش "همدان نیوز"، امیر خجسته در بازدید از پروژه ۳۰ واحدی مجمع خیرین سلامت همدان اظهار داشت: با همت مجمع خیرین سلامت استان همدان دانشجویان متاهل بدون دغدغه می توانند ادامه تحصیل دهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه این خوابگاه در سالروز درگذشت مرحوم محمد علی فرشچیان به بهره برداری رسید، افزود: دانشجویان متاهل رشته پزشکی برای ادامه تحصیلات تکمیلی می توانند از این خوابگاه بهره مند شوند.

وی با اشاره به حمایت و کمک‌ خیرین به ویژه بنیاد فرشچیان در تکمیل این واحدها، گفت: از مجوع ۱۱۰ واحد، زیرسازی ۸۰ واحد از این مجتمع آغاز شده که ادامه کار و تکمیل هرچه سریع تر این پروژه نیازمند ورود افراد خیر و همراهی مسئولین است تا در کمترین زمان شاهد بهره برداری از پروژه باشیم.

خجسته با اشاره به لزوم افزایش مشارکت خیرین در ساخت خوابگاه دانشجویان متاهل بیان داشت: مجمع خیرین مجموعه ای غیرسیاسی، غیرانتفاعی و غیردولتی بوده و در زمینه بهداشت و درمان و حوزه سلامت و علمی و پژوهشی همواره مشارکت ارزشمندی داشته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به اینکه در حال حاضر فاز اول خوابگاه به بهره برداری رسیده، عنوان کرد: از سه سال قبل ساخت این خوابگاه به کوشش و همت مجمع خیرین سلامت استان همدان آغاز شده که در حال حاضر فاز نخست خوابگاه به اتمام رسیده است.

وی در ادامه عنوان کرد: موسسات خیریه و رسیدگی به نیازمندان عرصه تحصیلی، در آموزه های دینی از ارزش بالایی برخوردار است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، حضور مجمع خیرین سلامت را حضوری پرمعنا و موثر خواند و افزود: انجام اینگونه اعمال خیرخواهانه به دور از هر نوع حاشیه می تواند لازمه حضور هرچه تمام تر در زمینه کمک به ارتقا و ترویج علمی و درمانی استان شود./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن