Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی راه‌اندازی درمانگاه هموفیلی و تالاسمی در بیمارستان بعثت همدان

راه‌اندازی درمانگاه هموفیلی و تالاسمی در بیمارستان بعثت همدان

مسئول کانون هموفیلی استان همدان از راه‌اندازی درمانگاه هموفیلی و تالاسمی در مرکز آموزشی درمانی بعثت با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، حمید‌رضا صنوبری در مراسم پنجاهمین سال تاسیس انجمن هموفیلی کشور به اهداف آینده این کانون با حضور و مشارکت خیرین حوزه سلامت اشاره کرد و اظهار کرد: پیش از این قرار بود درمانگاه هموفیلی و تالاسمی با زمین خیریه در منطقه جولان ایجاد شود اما با نظر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان ارائه خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی در این محل انجام شدنی نیست.

وی از جانمایی درمانگاه هموفیلی و تالاسمی در مرکز آموزشی درمانی بعثت خبر داد و اظهار کرد: این درمانگاه در سایتی در مرکز آموزشی درمانی بعثت احداث می‌شود و خدمات‌دهی به بیماران در آن محل انجام می‌شود.

مسئول کانون هموفیلی استان همدان ابراز امیدواری کرد با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی همدان درمانگاه تالاسمی و هموفیلی استان بتواند در کمترین زمان راه‌اندازی شده و خدمات به صورت جامع به بیماران ارائه شود.

وی با بیان اینکه وضع بیماران تالاسمی و هموفیلی استان‌های اطراف مناسب نیست گفت: درمانگاه تالاسمی و هموفیلی واقع در مرکز آموزشی درمانی بعثت نخستین سایت است و سایت دوم نیز در منطقه جولان بعد از ایجاد سایت اول با ارائه خدمات مختلف از جمله هیدروتراپی و خوابگاه احداث می‌شود.

صنوبری ابراز امیدواری کرد خیرین استان بیش از پیش انجمن را برای برداشتن قدم‌های خیرخواهانه یاری دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن