Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی مزاحمان تلفنی 115 همدان تحت تعقيب قرار مي‌گيرند

مزاحمان تلفنی 115 همدان تحت تعقيب قرار مي‌گيرند

رئيس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از تحت تعقیب قرارگیری مزاحمان تلفنی 115 همدان توسط اداره آگاهی خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، حبیب معصومی اظهار کرد: با دادگستری استان برای رسیدگی مناسب به پرونده مزاحمان تلفنی 115 همدان مکاتبه شد و اطلاعات ارسال شد در حالی که در گذشته این روند وجود نداشت و برای هر یک مورد مزاحمت تلفنی پرونده جداگانه‌ای تشکیل می‌شد اما از این به بعد به طور کلی با دستور مدیرکل دادگستری استان به یکی از معاونت‌ها موضوع مزاحمت‌های تلفنی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه براساس اعلام فهرست ماهانه مزاحمان 115 واحد ارتباطات پیگیری‌های لازم برای بررسی مزاحمان تلفنی 115 همدان انجام شد، گفت: طی مکاتبه با سازمان‌ها و مراجع مرتبط فرایند برخورد با متخلفان و مزاحمین خطوط 115 به جریان درآمد و مراتب به اطلاع رئیس دادگستری استان همدان رسید.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان افزود: با دستور مقام قضایی، مدیرکل دادگستری استان بررسی و تحت تعقیب قرارگیری مجرمین احتمالی را از طریق اداره آگاهی صادر کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شناسایی مزاحمان در دستور کار قرار دارد ابراز امیدواری کرد شاهد کاهش تعداد مزاحمت‌های تلفنی باشیم.

معصومی با بیان اینکه مزاحمان تلفنی 115 با جان مردم بازی می‌کنند گفت: پیشگیری از مزاحمت‌های تلفنی نیاز به اطلاع‌رسانی دارد و آموزش در این زمینه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اهمیت به اطلاع‌رسانی در این زمینه از سوی خانواده‌ها، رسانه‌ها و آموزش و پرورش، توجه به این موضوع را خواستار شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن