Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اجازه ندادیم هیچ خبرنگاری به دستگاه قضایی ارجاع شود

اجازه ندادیم هیچ خبرنگاری به دستگاه قضایی ارجاع شود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان در خصوص اقدامات کارگروه رسانه، گفت: یکی از ابتکارات عمل استاندار تشکیل این کارگروه است و حاصل آن برگزاری برنامه های هرساله روز خبرنگار است.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد ابراهیم الهی تبار در آیین گرامیداشت روز خبرنگار، افزود: اینکه خبرنگاری از سوی دستگاه اجرایی به دستگاه قضایی ارجاع شود، وجود نداشته است.

وی ادامه داد: پیگیری خواسته های خبرنگاران و مشکل مالیات رسانه ها در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفت.

الهی تبار با بیان اینکه کارگروه رسانه زمانی می تواند اثرگذار باشد که اعضای آن مشارکت داشته باشند، گفت: اگر خبرنگاران می‌توانند  مواردی اثرگذار در توفیقات کارگروه را مطرح کنند، استقبال می کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز با اشاره به کاهش تصدی گری دولت، اظهار داشت: برنامه های هفته خبرنگار در طول چهار سال قبل به اهالی رسانه سپرده شده است.

وی با بیان اینکه تاریخچه مطبوعات استان درخشان است، یادآور شد: یکی از ویژگی های مطبوعات استان پویا بودن اخبار و گزارشات است و رونق فعالیت های خبری و اطلاع رسانی وقابل توجه بوده است.

عبادی با بیان اینکه 76درصد مجوز رسانه های استان در دولت یازدهم بوده است، یادآور شد: توزیع عادلانه امکانات مورد توجه بوده و تمام شهرستان ها دارای مطبوعات هستند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: صحت و صداقت در رسانه های استان در سال های اخیر مشهود بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن