Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اجرای 304 پروژه بهداشتی در همدان

معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:
اجرای 304 پروژه بهداشتی در همدان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از در حال انجام بودن 304 پروژه بهداشتی در استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت استان همدان، جلال الدین امیری در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان بهار گفت: از تیرماه سال 1395 به بعد تعداد 304 پروژه در استان در مرحله ساخت و بهره‌برداری قرار گرفته است. وی افزود: این پروژه‌ها در قالب خانه بهداشت، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری روستایی و همچنین پایگاه سلامت و محل اسکان پزشک و مرکز ستاد در چند شهرستان هستند.

رئیس مرکز بهداشت استان گفت: تمام زیر بنای این پروژه‌ها 94هزار و 77 متر مربع بوده و اعتباری بالغ بر 130 میلیارد تومان برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

امیری بیان کرد: طرح تحول نظام سلامت در بخش درمان توانست کاهش پرداختی ازجیب را برای عموم مردم کاهش دهد و اما اجرای این طرح در بخش بهداشت پیام آورعدالت در سلامت بود به نوعی که تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور مکلف هستند خدمات بهداشتی را به دورترین نقاط کشور اشاعه دهند تا تمام مردم بتوانند به نحو شایسته و با بالاترین کیفیت از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی در پایان تصریح کرد: از 304 پروزه بهداشتی که از سال گذشته در استان شروع به کار کرده‌ایم تعداد 245 پروزه در حال انجام بوده و از پیشرفت فیزیکی کار کاملا راضی هستیم چرا که تعداد بیشتری از آنها در مرحله بهره برداری و افتتاح هستند و در مورد بقیه پروژه‌ها منتظر برگزاری مناقصه هستیم تا مراحل ساخت این پروژه‌ها نیز در اولین فرصت شروع شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن