Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی نمایشگاه تجهیزات پرشکی در همدان برگزار می‌شود

از یکم شهریورماه؛
نمایشگاه تجهیزات پرشکی در همدان برگزار می‌شود

پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز"، این نمایشگاه از اول شهریور کار خود را آغاز می کند و تا سوم همان ماه با حضور 55 شرکت کننده از استان های تهران، کرمانشاه، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، گیلان و همدان و با حضور سازمان های انتقال خون، هلال احمر، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس درفضایی بالغ بر پنج هزار متر مربع در سالن های ابن سینا، الوند و هگمتانه میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

اهمیت حوزه سلامت و درمان باعث شده که شرکت کنندگان در این نمایشگاه با نهایت دقت و وسواس اقدام به تولید، توزیع و ارائه کالاهای خود کنند و برای عقب نماندن از بازار روز دنیا همواره دانش و تکنولوژی خود را ارتقا و بهبود بخشند.

در زمان برپایی این نمایشگاه، سمپوزیوم و کارگاه های تخصصی ویژه پزشکان و دندان‌پزشکان با حضور مدیران تجهیزات پزشکی نیز برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در میان مشارکت کنندگان خواهد شد و تولید کنندگان داخلی را ترغیب می‌کند پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.

ساعات بازدید از این نمایشگاه از ساعت 10 تا 13 و 16 تا 21 است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن