Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی افتخار همدان خدمت به بوعلی سینا است

افتخار همدان خدمت به بوعلی سینا است

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: زیر سایه بوعلی‌سینا بودن افتخار همدانی‌ها است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، سید حبیب اله موسوی‌بهار در مراسم ادای احترام به شیخ الرییس بوعلی‌سینا اظهار کرد: افتخار می‌کنم ما همدانی‌ها زیر سایه بوعلی سینا هستیم و روز پزشک را در زادروز این بزرگوار گرامی می‌داریم.

وی مراسم ادای احترام به مقام شامخ بوعلی‌سینا را فرصتی مناسب برای قدردانی از شاغلان حرفه‌های پزشکی به ویژه پزشکان زحمت‌کش استان همدان عنوان کرد.

رییس دانشگاه با بیان اینکه پیشنهاد نامگذاری روز پزشک در زادروز بوعلی سینا از همدان و توسط رییس نظام پزشکی همدان مطرح شد افزود: ما افتخار می‌کنیم قطبیت و مرکزیت ایران و جهان در شهر همدان است و ما افتخار خدمت به این مردم بزرگ را داریم.

وی از مردم شریف همدان، پزشکان، داروسازان و شاغلان حرفه‌های پزشکی دعوت کرد که علاوه بر حضور در همه ایام سال در سالهای بعد نیز در جوار آرامگاه بوعلی سینا به این عالم ارزشمند ادای احترام کنند.

موسوی بهار همچنین به همه افرادیکه که توفیق ادای سوگند روز فارغ التحصیلی‌شان در محضر شیخ‌الاطبا و قطب عالم پزشکی را دارند، تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که همه پزشکان جامعه از حکیم بودن بوعلی سینا الگوبرداری کنند.

وی از پخش زنده این مراسم تشکر کرد و گفت: امید می‌رود سال‌های آینده مراسم‌های بهتر و شایسته تری که در خور نام بوعلی سینا است، برگزار شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن