Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی پرواز 12 هزار مسافر از فرودگاه همدان

پرواز 12 هزار مسافر از فرودگاه همدان

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۸۴ پرواز ورودی و خروجی مسافربری از فرودگاه همدان به مشهد انجام شد گفت: ۱۲ هزار و ۴۶۵ مسافر در پروازهای مسافربری از همدان جابه‌جا شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، سهراب کلوندی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا 31 تیرماه 96 تعداد پروازهای ورودی مسافربری به فرودگاه همدان 42 و به همین تعداد نیز پرواز خروجی داشتیم که به مقصد مشهد مقدس انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه هفته‌ای دو پرواز از همدان به مقصد مشهد مقدس داریم افزود: تعداد مسافران ورودی به همدان شش هزار و 156 نفر و تعداد مسافران خروجی از همدان شش هزار و 309 نفر بوده است.

مدیر فرودگاه همدان بیان کرد: فرودگاه صرفا ویژه پروازهای مسافربری نیست، بلکه پروازهای آموزشی، اورژانسی، امدادی، تفریحی، نظامی و در مواقع بحران سیل، طوفان و زلزله از طریق فرودگاه انجام می گیرد همانطور که در زمان زلزله بم این فرودگاه خدمات زیادی را ارائه داد.

کلوندی عنوان کرد: تعداد پروازهای ورودی غیر مسافربری به فرودگاه همدان 157 مورد و تعداد گروازهای خروجی آن 192 مورد انجام گرفته است.

وی افزود: این پروازها شامل پروازهای آموزشی، تشریفاتی، تفریحی، خدماتی، نظامی و تست ناوبری بوده است که در مجموع 349 پرواز از فرودگاه همدان انجام گرفته است./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن