Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی بهره برداری از 152 پروژه در سفر وزیر بهداشت به همدان

رئيس دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:
بهره برداری از 152 پروژه در سفر وزیر بهداشت به همدان

رئيس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در سفر وزیر بهداشت به استان همدان 152 پروژه به بهره‌برداری رسیدکه 139 پروژه در حوزه بهداشت است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، سیدحبیب‌الله موسوی‌بهار در آیین افتتاح بیمارستان 186 تخت خوابی شهید قدوسی نهاوند اظهار داشت: در سفر وزیر بهداشت به همدان 152 پروژه بهره‌برداری می‌شود که 139 پروژه در حوزه بهداشت است.

وی تصریح کرد: بیش از 160 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده، 60 میلیارد تومان مربوط به بیمارستان شهید بزرگوار قدوسی است و امروز 65 میلیارد تومان هزینه در نهاوند بهره‌برداری می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه بیمارستان شهید قدوسی اولین بیمارستانی است که بعد از انقلاب در نهاوند ساخته شده، گفت: این بیمارستان بیشتر با مرکزیت تروما خواهد بود.

وی از خدمات  آیت‌الله علیمرادیان یاد کرد که سال‌ها کمک حال مردم بود و یادآور شد: چند هفته نخست اقدامات فنی پزشکی در بیمارستان انجام می‌شود سپس جابجایی از بیمارستان آیت الله علیمرادیان همراه با جذب نیروها صورت می‌گیرد تا بیمارستان فعالیت کامل خود را آغاز کند.

موسوی‌بهار این بیمارستان را رهاورد دولت و تدبیر امید دانست و از زحمات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در استان و همچنین از رأی قاطع نمایندگان مجلس قدردانی کرد.

وی با قدردانی از وزارت راه و شهرسازی، و شبکه بهداشت و درمان نهاوند، اظهار امیدواری کرد مردم نیازی به درمان بیماری نداشته باشند و در صورت پیشامد با تدابیر درست به آنها خدمت‌رسانی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز امیدواری کرد که این مکان، به بیمارستانی خوب برای شهرستان نهاوند تبدیل شود.

امام جمعه نهاوند نیز در این مراسم با تأکید بر این که به فرموده امیرالمؤمنین علی(ع) تقوا شفای امراض روحی و جسمی است، افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه تقوا و فرهنگ کمک به دین است، و تقوا مرض جسم را نیز درمان می‌کند و فرد با تقوا به سرعت بهبود می‌یابد.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: در این مجموعه خدمات خوبی ارائه اما تا وضعیت مطلوب فاصله داریم.

وی گفت: این بیمارستان به شرطی که از کادر درمانی تکمیلی برخوردار باشد، بهره‌وری بیشتر مردم را در بر دارد.

امام جمعه نهاوند ابراز امیدواری کرد بیمارستان شهید قدوسی نهاوند نیز همچون بیمارستان علیمرادیان منشأ خیر برای مردم شهرستان باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن