Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی راه‌اندازی پویش درخت‌تکانی در همدان

راه‌اندازی پویش درخت‌تکانی در همدان

در پی بارش سنگین برف در همدان و برفگیر شدن درختان خیابانی در مناطق مختلف این شهر، پویشی با هشتگ « #درخت_تکانی » در همدان راه‌اندازی شد.

به گزارش "همدان نیوز"، مدیرعامل سازمان مردم نهاد رطتسا (رهپویان طبیعت سپهر الوند) افزود: پویش «#درخت_تکانی» با هدف جلوگیری از شکسته شدن شاخه درختان راه‌اندازی شده است و تلاش دارد تا فرهنگ برف تکانی از روی درختان در جامعه نهادینه شود.

مهرداد نهاوندچی با اشاره به استقبال مردم از این پویش اظهار داشت: چهار سمن (سازمان مردم نهاد) شامل «ایمن شهر هگمتان»، «رهپویان طبیعت سپهر الوند»، «حامیان حیوانات بی سرپرست همدان» و «نسیم ترلان آروین نارون» که در قالب یک تیم برای درخت تکانی فعالیت می‌کنند.
وی تاکید کرد: پویش «#درخت_تکانی» با هدف آموزش و فرهنگ سازی مسائل محیط زیستی صورت گرفته است و به صورت داوطلبانه انجام می‌شود.
نهاوندچی با دعوت شهروندان همدانی برای شرکت در این پویش، اضافه کرد: حفط محیط زیست لازمه ادامه حیات انسان است که باید هر انسانی برای تحقق آن تلاش کند.
وی با اشاره به اینکه با راه اندازی این پویش به پاکبان‌های شهرداری نیز کمک می‌شود، افزود: هر سمن بیش از ۲۰ عضو دارد که برای همه‌گیر کردن این پویش اجتماعی تلاش می‌کنند.
روز سه‌شنبه ۲۶ آذر ریزش برف در همدان موجب شد این نعمت الهی با ارتفاع نزدیک به ۳۰ سانتی متر بر روی زمین بنشیند و این روند بارش ها همچنان ادامه دارد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن