Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ۳۰۷ زندانی جرائم غیرعمد در انتظار آزادی

۳۰۷ زندانی جرائم غیرعمد در انتظار آزادی

مدیرعامل ستاد دیه همدان گفت: ۱۹۲ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیران نیک اندیش و حمایت‌های ستاد دیه در ۹ ماهه سالجاری آزاد شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، یدالله روحانی منش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ۱۴۰ محکوم مالی، ۲۹ داماد ناتوان در پرداخت مهریه، ۱۲ زندانی نفقه , ۱۱ زندانی دیه ناشی از سوانح و حوادث از ابتدای سالجاری تا پایان آذر از زندان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه ۱۸۳ تن از زندانیان آزاد شده در این مدت مرد و ۹ تن از آنها زن هستند اضافه کرد: میزان بدهی این افراد بیش از ۲۸۳ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ۹۰۴ هزار ریال بوده است.
مدیرعامل ستاد دیه همدان افزود: با تلاش عوامل ستاد دیه و دریافت رضایت شاکیان پرونده، ۱۱۱ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال از بدهی این زندانیان توسط شاکیان بخشیده شد.
روحانی منش اضافه کرد: میزان آورده زندانیان ۹ میلیارد و ۵۳۶ میلیون و ۶۷۷ هزار ریال بود و صندوق تامین خسارت های بدنی چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از بدهی این محکومان را پرداخت کرد.
وی با عنوان اینکه شرکت های بیمه گر ۲ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال از بدهی محکومان را پرداخت کردند گفت: همچنین ۱۰۱ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال از بدهی زندانیان ناتوان، قسط بندی شد.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بیان کرد: ۳۳ میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال برای پرونده های مالی و دیه پرداخت شده است و در عین حال میزان تسهیلات پرداختی از سوی پنج بانک عامل ۲۰ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال بوده است.
روحانی منش ادامه داد: هم اینک ۳۰۷ تن به علت ناتوانی در پرداخت بدهی در زندان های این استان به سر می برند که هشت تن از آنها زن هستند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن