Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ایجاد بیش از سه هزار شغل برای مددجویان همدانی

ایجاد بیش از سه هزار شغل برای مددجویان همدانی

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: ۲۵۷۹ مورد اشتغال با پرداخت تسهیلات به مددجویان و ۵۹۸ شغل نیز از طریق کاریابی برای این عزیزان فراهم‌شده است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، پیمان ترکمانه اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی این نهاد، ایجاد اشتغال تولید محور در جهت خودکفا نمودن خانواده‌های تحت حمایت است.
پیمان ترکمانه بیان کرد: ۸۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد و راه‌اندازی ۲۵۷۹ شغل پرداخت‌شده است.
وی با اشاره به اهمیت رسیدن به خودکفایی مددجویان و خروج آن‌ها از چرخه حمایتی تا بتوانند با اشتغال‌زایی روی پای خود بایستند، گفت: ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از تسهیلات پرداختی از منابع داخلی و برای راه‌اندازی ۷۱۸ طرح بوده است.
مدیرکل کمیته امداد استان همدان همچنین در ادامه بابیان اینکه ۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز از منابع بانکی پرداخت‌شده است، گفت: این مبلغ برای ۱۳۰۹ طرح بوده است.
ترکمانه با مهم شمردن اشتغال روستاییان که سبب مهاجرت آن‌ها می شود، گفت: ۵۵۲ مورد تسهیلات نیز با هزینه ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز به مددجویان روستایی پرداخت‌شده است.
وی در پایان ضمن اشاره به‌ضرورت نظارت به‌موقع به‌منظور راهنمایی مجریان طرح‌های اشتغال و همچنین جلوگیری از انحراف طرح‌ها افزود: در سال جاری تعداد ۳۳ هزار و ۴۹۸ مورد نظارت تخصصی بر همه طرح‌های اشتغال اجراشده توسط متخصصان نیز صورت گرفته است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن