Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی توزیع ۱۰۰ هزار قرص نان رایگان در مناطق محروم همدان

توزیع ۱۰۰ هزار قرص نان رایگان در مناطق محروم همدان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: یکی از برنامه‌های این مجموعه در دهه فجر، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و حاشیه شهر است که در این راستا ۱۰۰ هزار قرص نان در این مناطق توزیع خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت‌الاسلام سید علی حسینی اظهار داشت: این مجموعه همزمان با ایام‌الله دهه فجر چند برنامه شاخص در دستور کار خود دارد.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: این مجموعه با همکاری شهرداری و کانون‌های مساجد استان، طرح «۴۱ محله، ۴۱ مسجد، ۴۱ جشن» را در مناطق ۴ گانه شهر همدان اجرا خواهد کرد.
حسینی اضافه کرد: فضا سازی کلیه بقاع متبرکه استان و برگزاری ویژه برنامه انقلاب در 15 بقعه شاخص استان در راستای بصیرت افزایی همراه با سخنرانی و برنامه‌های جانبی از برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.
وی از ویزیت رایگان بیماران 32 روستاهای موقوفه همدان در درمانگاه بهاءالملک خبر داد و اضافه کرد: در راستای اجرای نیت موقوفه بهاء الملک با هدف ارائه خدمات درمانی و پزشکی به 32 روستای همدان، همزمان با دهه فجر بیماران این روستا‌ها می‌توانند از خدمات پزشکی و داوریی رایگان این درمانگاه بهره‌مند شوند.
معاون فرهنگی اوقاف استان از اعزام تیم پزشکی به 32 روستای موقوفه استان همدان خبر داد و گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، چند تیم‌ پزشکی در روستا‌های هدف موقوفه بهاء‌الملک به ارائه خدمات پزشکی و درمانی خواهند پرداخت.
حسینی ابراز کرد: برپایی نشست‌ها و گفتمان‌های انقلاب در 8 بقعه شاخص استان و توزیع سبدکالا در میان مردم نیازمند و محروم استان در راستای اجرای نیات واقفین از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این مجموعه در ایام‌الله دهه فجر است.
وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های این مجموعه در دهه فجر، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و حاشیه شهر است که در این راستا 100 هزار قرص نان در این مناطق توزیع خواهد شد.
حسینی ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه استان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن وغرفه‌های کودک و نوجوان در این مسیر از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام خواهد بود./شبستان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن