Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی افراد برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند

افراد برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند

مدیر کل سازمان ثبت احوال استان همدان گفت: افراد فاقد کارت ملی هوشمند هر چه سریعتر جهت هرچه دریافت کارت خود اقدام کنند.

به گزارش "همدان نیوز"، اسد حسن‌زاده زورمند با بیان اینکه افراد فاقد کارت ملی هوشمند برای ثبت و پیگیری دریافت کارت خود هر چه سریعتر اقدام کنند، گفت: از کل واجدین شرایط دریافت کارت ملی هوشمند که یک میلیون ۲۴۴ و ۵۶۳ نفر برآورد شده اند، ۱۸۱ هزار و ۹۵۲ نفر تاکنون هیچ اقدامی برای ثبت نام انجام نداده اند.

او بیان کرد: این مقدار  معادل ۱۲ و ۷۵ صدم درصد واجدین شرایط در استان است.
مدیر کل سازمان ثبت احوال استان همدان در ادامه افزود:  قبل از کاربردی شدن کارت هوشمند ملی هم استانی های گرامی حتما از طریق مراجعه به ایستگاه‌های ثبت نام کارت هوشمند نسبت به تکمیل ثبت نام خود قدام نمایند.
حسن زاده زورمند  تاکید کرد:  در صورت عدم پیگیری کارت های هوشمند ملی  افراد در ارائه برخی خدمات  دچار مشکل خواهند شد.
او بیان کرد: افردی که تاکنون برای کارت ملی هوشمند اقدام کرده و به دستشان نرسیده می‌توانند با گرفتن کد#۶۰۹۰*۴* و عنوان شماره ملی و سریال شناسنامه وضعیت صدور کارت ملی خود را استعلام کنند.
مدیر کل سازمان ثبت احوال استان همدان بیان کرد: افرادی که ثبت نام نموده و هنوز کارتشان را دریافت نکرده اند، برای اخذ خدمات از بانک‌ها و سایر دستگاه‌ها با ارائه کد رهگیری مندرج در رسید دریافتی اخذ خدمات نمایند.
حسن زاده زورمند با اشاره به انتخابات پیشرو مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای شرکت در انتخابات هیچگونه مشکلی از جهت کارت هوشمند ملی وجود ندارد و هم استانی ها می توانند با همان کارت های قدیمی در انتخابات شرکت کنند.
حسن زاده زورمند افزود: برای شرکت در انتخابات همراه داشتن شناسنامه و ارائه شماره ملی کافی  است.
او خاطر نشن کرد: شماره ملی بر روی کارت‌های ملی قدیمی و اغلب شناسنامه‌ها درج گردیده است./ باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن