Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی افتتاح مرکز جامع سرطان غرب کشور در همدان تا سال آینده

افتتاح مرکز جامع سرطان غرب کشور در همدان تا سال آینده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: مرکز جامع سرطان غرب کشور در مساحتی افزون بر ۲۵ هزار متر مربع سال آینده در همدان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، رشید حیدری‌مقدم در آئین افتتاح مرکز پزشکی هسته‌ای همدان اظهار داشت: حدود ۱۰ میلیارد ریال صرف هزینه فضای فیزیکی این پروژه شده و به روز ترین تجهیزات کشور و حتی دنیا در آن به‌کار گرفته شده‌است.

وی از اشتغال‌زایی این مجموعه برای ۱۵ نفر خبر داد و عنوان کرد: در شهر همدان ۵ کلینیک ویژه دانشگاهی و ۵ کلینیک غیردانشگاهی وجود دارد که همه با تعرفه دولتی بیماران را ویزیت می‌کنند و سالانه یک هفتم جمعیت استان معادل ۲۲ هزار نفر طی هر ماه در کلینیک امید ویزیت می‌شوند که تجربه موفقی در زمینه اقتصاد مقاومتی و الگویی مناسب برای افرادی است که مایل هستند در طرح‌های بهداشت و درمان سرمایه‌گذاری کنند.
وی همچنین به احداث مرکز جامع سرطان غرب کشور در مساحتی بالغ بر ۲۵ هزار متر مربع با همکاری بنیاد فرشچیان اشاره و عنوان کرد: فاز اول این مرکز با نصب به روز ترین دستگاه‌های رادیوتراپی دنیا در نیمه نخست سال ۹۹ راه‌اندازی می‌شود که در کنار راه‌اندازی مرکز گاما اسکن دیگر نیازی برای مراجعه بیماران به پایتخت و نقاط دیگر نخواهد بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن