Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی صدور مجوز برای سه واحد جهت تولید مواد ضدعفونی‌کننده در همدان

صدور مجوز برای سه واحد جهت تولید مواد ضدعفونی‌کننده در همدان

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: برای سه واحد تولیدی آرایشی و بهداشتی مجوز تولید مواد ضدعفونی کننده و ژل شستشو صادر شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمد کاظم‌زاده با بیان اینکه برای مقابله با کروناویروس باید به بهداشت درست پناه ببریم، اظهار کرد: بهترین راه درمان پیشگیری از ابتلا است و افرادی که توصیه های بهداشتی را رعایت نمی کنند، حتماً به این بیماری مبتلا خواهند شد.

وی افزود: متأسفانه با وجود تعطیلی بسیاری از مراکز مردم همدان در خیابان ها هستند که این موضوع نشان دهنده این است که همدانی ها کروناویروس و توصیه های بهداشتی را جدی نگرفته و به آنها عمل نمی کنند.
کاظم زاده شستشوی مداوم دست ها، عدم حضور در اجتماعات و محیط های سربسته، استفاده از ماسک و تغذیه سالم را از اقدامات لازم برای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس برشمرد و بیان کرد: استرس و نگرانی ایمنی بدن فرد را تضعیف و حساس کرده و احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می دهد.
موادغذایی فله و لبنیات سنتی نخرید
وی با تأکید بر اینکه مردم باید از خرید موادغذایی به صورت فله و لبنیات سنتی خودداری کنند، اعلام کرد: طی چند روز گذشته و با شیوع بیماری کرونا در همدان مجوز لازم برای تولید مواد ضدعفونی کننده و ژل شستشو به سه شرکت آرایشی و بهداشتی که قدرت تولید این مواد را دارند، صادر شده است که درصد قابل توجهی از نیاز استان را رفع خواهد کرد.
مدیر نظارت بر مواد غذایی،آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه این سه شرکت آرایشی و بهداشتی از امروز می توانند تولید مواد ضدعفونی کننده را آغاز کنند، گفت: مردم به دنبال تجمع موادضدعفونی کننده در منازل خود نباشند و به اندازه مصرف کنند تا همه بتوانند از این محصولات بهره مند شوند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن