Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی مردم از تجمع در چهارشنبه‌سوری خودداری کنند

مردم از تجمع در چهارشنبه‌سوری خودداری کنند

فرماندار همدان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز چهارشنبه خبر داد و گفت: تصمیم‌هایی برای به حداقل رساندن ترافیک شهری در آیین چهارشنبه سوری گرفته شده و شهروندان هم باید از تردد و تجمع غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حسین افشاری اظهار داشت: مردم از برگزاری آیین چهارشنبه‌سوری پرخطر اجتناب کنند تا از حوادث احتمالی در امان بمانند.

وی با بیان اینکه مردم همکاری خوبی در اجرای توصیه های مسوولان برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا داشته اند گفت: این مشارکت و همراهی باید در آخرین چهارشنبه سال هم مستمر باشد.
فرماندار همدان به واحدهای صنفی در روزهای پایانی سال هشدار داد: از این پس تخلیه بار برای واحدهای صنفی مرغ فروشی در رینگ اول شهر باید قبل از ساعت ۹ صبح تمام شود.
افشاری با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه بر خلاف اهداف ترسیم شده برای پیاده راه است گفت: ورودی های قابل تردد به پیاده راه ها برای موتورسیکلت باید توسط شهرداری به صورت کامل مسدود شود.
وی خاطرنشان کرد: با وجود افزایش کمی وسایل نقلیه و ترددها در سالجاری تصادفات فوتی و جرحی کاهش داشته که نشان از اقدامات تاثیر گذار شورای ترافیک و رعایت قوانین از سوی مردم است.
افشاری با انتقاد از عملکرد پیمانکار شهرداری درباره دوربین های مدار بسته سطح شهر گفت: اگر تا پایان سال دوربین ها در مدار قرار نگیرد دادستان به موضوع ورود می کند.
فرماندار همدان تاکید کرد: پیمانکار طرح بازسازی پیاده راه خیابان بوعلی باید در ساعات کم تردد فعال باشد.
وی به مردم توصیه کرد: برای حفظ سلامتی خود و افراد جامعه از حضور در آرامستانها به ویژه باغ بهشت همدان به طور جدی خودداری کنند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن