Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی همدان در وضعیت زرد کرونایی/ لزوم تزریق دز چهارم واکسن کرونا

همدان در وضعیت زرد کرونایی/ لزوم تزریق دز چهارم واکسن کرونا

استاندار همدان با بیان اینکه وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرهای استان زرد است گفت: زمینه تزریق دز چهارم واکسن کرونا در استان فراهم شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در جلسه استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه همه شهرستان‌ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند اظهار کرد: تمام اماکن می‌توانند با ظرفیت ۷۰‌ درصد فعالیت خود را ادامه دهند.
وی با بیان اینکه رستوران‌ها، فست‌فودی‌ها و کافی شاپ‌ها نیز مجاز هستند با ۷۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند گفت: مراکز اقامتی استان، مهمانپذیر‌ها و مراکز گردشگری در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کوشا باشند.
استاندار همدان با اشاره به اینکه برگزاری نماز عید فطر در فضای باز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت نامحدود برگزار می‌شود بیان کرد: نماز عید فطر در اماکن سربسته نیز با ۷۰ درصد ظرفیت برگزار می‌شود.
وی با بیا اینکه با توجه به سفرهای احتمالی در ایام عید سعید فطر، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری الزامی است تأکید کرد: اصحاب رسانه و صدا و سیما در جهت اقناع‌، تشویق به تزریق واکسیناسیون کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقدام کنند.
قاسمی‌فرزاد در پایان سخنانش با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان زمینه تزریق دز چهارم واکسن کرونا را فراهم‌ کند خواستار توجه به این مهم شد./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن