Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی افزایش ۵۸ درصدی تردد در جاده‌های همدان

افزایش ۵۸ درصدی تردد در جاده‌های همدان

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از افزایش تردد در جاده‌های همدان خبر داد و گفت: تردد در محورهای همدان ۵۸ درصد افزایش یافته است که این حجم ترافیکی تا پایان اربعین حسینی ادامه دارد.

به گزارش "همدان نیوز"، سعید کریمی با اشاره به افزایش تردد در جاده‌های همدان  اظهار کرد: تا روز گذشته ۲۳ شهریورماه ۹۳۷ هزار مورد تردد در جاده‌ها ثبت شد در حالی که در مدت مشابه سال قبل ۵۷۱ هزار تردد ثبت شده بود که ۶۴ درصد رشد داشت.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح اربعین که از ۱۰ شهریورماه شروع شده ۱۲ میلیون و ۵۵۶ هزار تردد در جاده‌های همدان ثبت شده است افزود: این تعداد تردد نشان از افزایش ۵۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد‌.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: ورودی همدان در روز قبل ۹۶ هزار مورد و در خروجی نیز ۹۶ هزار مورد تردد ثبت شد که نرخ ورود و خروج نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۱ درصد افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: پرترددترین محور، همدان - سه راهی بهار با ۵۵ هزار تردد بود و ساعت اوج تردد نیز ۱۸ تا ۱۹ گزارش شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد سرعت غیرمجاز در ساعت اوج، متعلق به محور آزادراه ساوه - همدان(تقاطع جاده کمیجان) و ساعت اوج محور ۱۹ تا ۲۰ بوده است.

وی یادآور شد: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین به کشور، در حال حاضر تردد در جاده‌ها روان است و مشکلی در سطح محورها گزارش نشده است. / فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن