Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی شناسایی ۲۱۲۷ تخلف در عرضه کالاهای اساسی در همدان

شناسایی ۲۱۲۷ تخلف در عرضه کالاهای اساسی در همدان

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از شناسایی ۲۱۲۷ تخلف در عرضه کالاهای اساسی در سطح استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۵ هزار مورد بازرسی در بخش کالاهای اساسی صورت گرفته است.

به گزارش "همدان نیوز"، حسین فضلی با بیان اینکه بیشترین تخلف مربوط به گرانفروشی و کم‌فروشی کالاهای اساسی بوده است، اظهار کرد: لبنیات، سبزی و صیفی، حبوبات و سیب‌زمینی از جمله کالاهای اساسی هستند که با گرانفروشی و کم فروشی همراه‌اند.

وی در بخش دیگری از ۱۲۲۰ مورد تخلف در حوزه آرد و نان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۴ هزار و ۵۱۵ مورد بازرسی در حوزه آرد و نان صورت گرفته که ۱۲۲۰ تخلف شناسایی شده است.

فضلی با اشاره به اینکه هوشمندسازی نانوایی‌ها منجر به کاهش تخلفات شده است، ادامه داد: در استان همدان ۱۸۳۲ نانوایی وجود دارد که از این تعداد ۱۸۲۲ نانوایی دستگاه پُز نصب کرده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: از تاریخ ۹ تا ۲۲ آبان‌ماه نیز ۵۱۴ مورد بازرسی در حوزه آرد و نان صورت گرفته است که ۳۳ مورد تخلف شناسایی شد.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان تخلف در حوزه آرد و نان مربوط به کم‌فروشی، تعطیلی غیرمجاز، تراکنش نامتعارف بوده است، گفت: هوشمندسازی نانوایی‌ها باعث شده نانوایی‌ها براساس سهمیه آرد پخت و نان تحویل مردم دهند و در صورتی که کمتر و بیشتر از میزان سهمیه آرد مصرف شود سیستم نظارتی متوجه خواهد شد و مواردی که در سیستم هوشمند تعریف نشده به صورت حضوری مورد بازرسی می‌شود./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن