Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی برف روبی 48 هزار کیلومتر از راه‌های همدان

برف روبی 48 هزار کیلومتر از راه‌های همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه در یک ماه گذشته بیش از ۴۸ هزار کیلومتر راه در استان برف‌روبی شده است، گفت: طبق آمار اعلامی از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور، راهداری استان همدان حائز کسب رتبه برتر کشوری در اجرای طرح راهداری زمستانی ۱۴۰۱ شد.

به گزارش "همدان نیوز"، صفر صادقی‌راد ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان، در طرح راهداری زمستانی امسال با به کارگیری ۵۳۰ نفر نیروی راهدار، ۳۶۲ دستگاه از انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در ۳۵ راهدارخانه، ۱۷ گردنه برفگیر و در ۵۴۴۶ کیلومتر آزادراه، راه اصلی، فرعی و روستایی، مشغول خدمت رسانی به کاربران جادهای است.

وی بیان کرد: طی یک ماه گذشته ۴۸ هزار و ۹۸۶ کیلومتر باند برف‌روبی و حدود ۱۰ هزار تن شن و نمک برای یخ زدایی سطح جاده‌های استان همدان مورد استفاده قرار گرفته است.

صادقی‌راد افزود: با توجه به بارش سنگین برف در همدان و با تلاش عوامل راهداری هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان مسدود نشد و تردد به صورت عادی و روان در جریان بود و صرفاً در برخی مقاطع از محورهای کوهستانی با ایجاد محدودیت تردد با زنجیرچرخ توسط عوامل پلیس راه مواجه بودیم. ️

وی گفت: از همه هموطنان خواهشمندیم قبل از شروع سفر با شماره‌گیری سامانه‌های ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور مطلع شوند و حتماً از سالم بودن و تجهیز بودن خودروی خود به تجهیزات زمستانی مطمئن باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن