Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی پرداخت وام ازدواج به ۳۳۰۰ نفر در استان همدان

پرداخت وام ازدواج به ۳۳۰۰ نفر در استان همدان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از پرداخت ۶۶۹ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان سه ماهه امسال ۶۶۹ میلیارد تومان به ۳۳۰۰ نفر در استان همدان وام ازدواج پرداخت شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، حسن پیمانی اظهار کرد: با توجه به تأکیدات رئیس جمهور و استاندار همدان درباره پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت، در سال ۱۴۰۱ اتفاقات خوبی در پرداخت وام های ازدواج و فرزندآوری در استان همدان افتاده است.

وی با بیان اینکه در استان همدان ۲۵ هزار متقاضی دریافت وام ازدواج بوده‌اند، تصریح کرد: ۲۸۱۴ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج دراستان همدان پرداخت شده به‌طوریکه از ۲۵ هزار نفر متقاضی به ۲۱ هزار نفر تسهیلات پرداخت شده است.

پیمانی با تأکید بر اینکه به علت ناترازی در سیستم بانکی از اسفند تا فروردین پرداخت تسهیلات کُند شده بود، یادآور شد: از اردیبهشت روند پرداخت تسهیلات ازدواج بهتر شد و به طور قطع نباید در اردیبهشت، خرداد و تیرماه مشکلی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات در صورت تکمیل بودن پرونده، حداکثر ۱۵ روز زمان می‌برد، اظهار کرد: مردم می‌توانند مشکلاتی که درباره دریافت تسهیلات ازدواج دارند را به سامانه ۱۱۱ سامد استانداری همدان اعلام کنند ضمن اینکه از فرمانداران خواستیم مشکلات را به ما اطلاع دهند

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۹۳۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری تا پایان سال ۱۴۰۱ در استان همدان پرداخت شده است، ادامه داد: در سه ماهه ابتدای امسال نیز ۱۹۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در استان همدان پرداخت شده است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن