Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی بیستمین نمایشگاه "ایپاس" برگزار می‌شود

بیستمین نمایشگاه "ایپاس" برگزار می‌شود

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی امنیتی و ایمنی (ایپاس) در تاریخ ۲۴ الی ۲۷ مهرماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار ناصر یزدآبادی معاون هماهنگ‌کننده بنیاد تعاون فراجا صبح امروز در نشست خبری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی امنیتی و ایمنی (ایپاس) ضمن تبریک هفته فراجا اظهار کرد: همه‌ساله نمایشگاه ایپاس در مهرماه برگزار می‌شود، این نمایشگاه جهت عرضه و ارائه فناوری‌های نوین در حوزه امنیت و ایمنی برگزار می‌شود.

وی افزود: هر چه جلوتر می‌رویم مخلان نظم و امنیت از فناوری‌های جدیدتر استفاده می‌کنند، این نمایشگاه محلی است تا بتوانیم تجهیزات پلیسی را به‌روز کنیم و از فناوری و نوآوری‌های جدید استفاده کنیم.

یزدآبادی گفت: ایپاس می‌تواند برای افرادی که علاقمند هستند محصولات با ایده‌های جدید در حوزه ایمنی و پلیسی تولید کنند، یک فرصت باشد.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد تعاون فراجا بیان کرد: 60 شرکت دانش‌بنیان با ارائه محصولات جدید در نوزدهمین نمایشگاه ایپاس شرکت کردند.

وی بیان کرد: تلاش داریم با افزایش بهره‌مندی از حضور شرکت‌های دانش بنیان تولیدات داخل در زمینه تجهیزات پلیسی را بالا ببریم تا إن‌شاءالله در 10 سال آینده یک وضعیت مناسبی در زمینه تولید لوازمات دفاعی و امنیتی داشته باشیم.

یزدآبادی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تسهیلاتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی در نظر گرفته می‌شود، خروجی این تسهیلات ویژه برای شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی افزایش 15 درصدی رشد حضور این شرکت‌ها بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد تعاون فراجا در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه این نمایشگاه تا چه اندازه به بومی شدن تجهیزات پلیس کمک می‌کند، گفت: هدف برگزاری این نمایشگاه بومی شدن تجهیزات پلیس است؛ در گذشته یکسری محصولات برای تجهیزات پلیس از خارج از کشور تهیه شده که در حال حاضر این تجهیزات دارای نمونه داخلی شده‌اند.

یزدآبادی ادامه داد: به عنوان مثال در گذشته دستگاه پلاک‌زنی (تولید پلاک) وارد می‌شد اما اکنون این دستگاه بومی شده است و با قیمت یک‌هشتم مشابه خارجی در داخل کشور تولید می‌شود و در مراکز تعویض پلاک مورد استفاده قرار گرفته است.

بیستمین نمایشگاه ایپاس در تاریخ 24 الی 27 مهرماه 1402 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی امنیتی و ایمنی 35 برند مطرح در زمینه تولید تجهیزات ایمنی از 16 کشور (6کشور خارجی به صورت مستقیم و سایر کشورها با اعزام نمایندگان خود) حضور دارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن