Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی آغاز به کار اولین کارگاه آموزشی مُد و لباس در همدان

آغاز به کار اولین کارگاه آموزشی مُد و لباس در همدان

اولین کارگاه آموزشی مُد و لباس استان همدان با حضور بیش از ۱۲۰ نفـر از فعالان حوزه مُد و لبـاس استـان با ارائه مدرک پایان دوره از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان روز سه شنبه در اولین کارگاه آموزشی مُد و لباس استان همدان اظهار کرد: این کارگاه آموزشی با عنوان "طراحی خلاقانه لباس از ایده تا اجرا" طی ۲ روز با همکاری اساتید برجسته مد و لباس کشور برپا می شود.

هادی فیض منش افزود: در راستای گسترش حوزه مد و لباس در استان، از واجدان شرایط و علاقه مندان این حوزه تقاضا کرد که با مراجعه به اداره کل ارشاد استان همدان درخواست خود را مبنی بر تاسیس موسسه مد و لباس ارائه دهند و این اداره کل از این موسسات حمایت دارد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ابراز امیدواری کرد که چندین موسسه مد و لباس در استان همدان فعال شود و محصول این موسسات پوشش فاخر و در شان فرهنگ و تمدن ایرانی_اسلامی باشد.

فیض منش با اشاره به اینکه دختران و زنان ایران زمین از دیرباز و در تاریخ همیشه با پوششی فاخر و کامل بودند ادامه داد: در شان همدان نیست که فقط یک موسسه مد و لباس در استان فعال باشد و باید تنوع و سلیقه افراد مختلف تامین شود.

به گفته وی موضوع لباس امروزه دغدغه هر خانواده ای است و شخصیت انسانها و افراد به پوشش آنها بستگی دارد.

وی با بیان اینکه در پایان این برنامه از طراحان نظرسنجی و در صورت رضایت برنامه های تکمیلی برگزار می‌شود گفت: رویداد اثربخشی در زمینه مد و لباس در استان در دهه فجر پیش بینی شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن