Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی مردم از تردد و اتراق در اطراف رودخانه‌های استان همدان پرهیز کنند

مردم از تردد و اتراق در اطراف رودخانه‌های استان همدان پرهیز کنند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان گفت: همشهریان این استان تا روز سه شنبه ۳۰ آبان از تردد و اتراق در کنار رودخانه‌ها، مسیل‌ها، حاشیه سدها و دیگر تاسیسات آبی خودداری کنند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان همدان، رضا اخلاص‌مند اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش بینی جهانی هواشناسی و مدل های بارش و روان آب مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی تا روز سه‌شنبه، ۲۹ آبان با مخاطره رگبار شدید باران، آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها همراه خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم از تردد و اتراق در منطقه‌های پرخطر و همچنین از چرای دام در این مناطق جدا خودداری کنند.

اخلاص‌مند ادامه داد: سدهای هشت گانه استان همدان از نظر پایداری و کنترل سیلاب های احتمالی وضعیت مطلوبی دارند اما احتمال طغیان رودخانه‌ها به علت بارش ها وجود داشته و تقاضای ما از مردم این است که از اتراق و تردد در اطراف رودخانه ها مسیل ها حاشیه سدها به طور جد خودداری کنند.

وی با بیان اینکه شدت بارش ها در نیمه جنوبی استان بیشتر است، خاطرنشان کرد: با توجه به ماهیت فصل پاییز هر لحظه امکان بارش‌های رگباری و بروز سیلاب شدید در رودخانه‌ها وجود دارد.

اخلاص‌مند بیان کرد: نیروهای شرکت آب منطقه‌ای در حال آماده باش هستند و در صورت کسب اطلاع در سریع‌ترین زمان ممکن به محل بروز حادثه اعزام و نسبت به رفع مشکل اقدام خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن