Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ۱۰۲ دوربین پلاک‌خوان راه‌های همدان را رصد می‌کند

۱۰۲ دوربین پلاک‌خوان راه‌های همدان را رصد می‌کند

رئیس پلیس‌راه استان همدان اعلام کرد: تیم‌های پلیس‌راه در طرح زمستانی با ۱۰۲ دستگاه دوربین پلاک‌خوان و ۲۷ دستگاه دوربین نظارتی راه‌های استان را رصد می‌کنند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ علی فکری در مراسم رزمایش آغاز طرح زمستانی پلیس استان همدان، اظهار کرد: قرار گرفتن همدان در مسیر استان‌های غربی، جنوبی و مرکزی کشور، این استان را از شرایط خاصی برخوردار کرده است و وجود گردنه‌های متعدد و برف‌گیر از جمله اسدآباد، آوج و همه‌کسی نشان از حساسیت فعالیت در راه‌های همدان دارد.

وی بیان کرد: طی هشت ماهه امسال ۱۸۵ میلیون تردد از مسیرهای این استان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ میلیون تردد افزایش داشته است.

فکری مطرح کرد: پلیس‌راه همدان در طول اجرای طرح زمستانی با ۸۰ تیم خودرویی و ۱۶۰ نیروی انسانی در سه شیفت کاری با استقرار در مسیرهای شریانی و برف‌گیر، کار تأمین امنیت راه‌ها را عهده‌دار است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با ۲۵۰ نیرو، ۲۵ تیم موتورسوار و ۵۷ خودرو در طرح زمستانی مشارکت دارد همچنین نیروهای راهدار اداره‌کل راهداری با ۵۶۳ نیرو، ۳۶۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین در ۳۵ پایگاه مستقر شده و ۷۵ هزار تن شن و نمک برای استفاده در طرح زمستانی ذخیره کردند.

رئیس پلیس راه استان همدان همچنین گفت: جمعیت هلال احمر با ۱۷ پایگاه ثابت، سه پایگاه موقت جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، به‌کارگیری ۱۳۳ نیروی مجرب و ۸۲ دستگاه خودرو در کنار پلیس خدمات‌رسانی می‌کند.

وی اضافه کرد: اورژانس پیش‌بیمارستانی همدان نیز با ۷۲ پایگاه، ۵۲۴ نیرو و به‌کارگیری یک پایگاه اورژانس هوایی، دو اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه موتورلانس در طول اجرای طرح آماده همکاری با نیروهای پلیس هستند.

فکری یادآور شد: پلیس راه استان در ارزیابی عملکردی صورت گرفته توسط فراجا در هشت ماهه سال‌جاری توانسته است رتبه نخست را در بین استان‌های کشور کسب کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن