Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ساخت هفت پایگاه امداد جاده ای در همدان

ساخت هفت پایگاه امداد جاده ای در همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: هفت پایگاه امداد جاده ای در نقاط مختلف این استان در حال ساخت و ۲ پایگاه در دست تعمیر و بهسازی است.

به گزارش "همدان نیوز"، علی سنجربگی اظهار کرد: ۹ موافقت نامه با سازمان برنامه و بودجه استان در سال گذشته به منظور ساخت و ایجاد این پایگاه منعقد شد و هم اینک پایگاه های امداد جاده ای در فامنین، درگزین، گرمک رزن، فرسفج تویسرکان، اسدآباد، کبودراهنگ و مسیر تفریحی و توریستی گنجنامه در حال راه اندازی است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های هلال احمر ارائه خدمات اجتماعی و حمایتی است،افزود: ۹۵۶ برنامه حمایتی سال گذشته در همدان اجرایی شد که یک نمونه از ان آبرسانی به روستای کنجوران تویسرکان با تلاش هلال احمر و کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیران بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان ادامه داد: این مجموعه به عنوان واسط آسیب ها را شناسایی و در مذاکره با خیران آنها را برای رفع این مشکلات ترغیب و بسیج می کند.

سنجربگی اظهار کرد: بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر با بهره گیری از منابع جمعیت و خیران اقدام به خرید یکسری از تجهیزات از جمله واکر، ویلچر، کپسول اکسیژن و سایر اقلام کرده و در دوران کرونا ۶ هزار نفر از این تجهیزات استفاده کردند.

وی افزود: ۱۳۴ هزار و ۵۹۰ نفر سال گذشته از این تجهیزات استفاده کرده و همنین افراد برای بهره گیری از این تجهیزات به این مرکز مراجعه می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان اضافه کرد: بسته های حمایتی و معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ و دیگر اقلام خوراکی بین محرومانی که زیر پوشش نهادهای حماتی نیستند به ارزش ۵۷۳ میلیارد ریال سال گذشته توزیع شد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن