Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی رکابزنان برتر مسابقات دوچرخه سواری کراس کانتری همدان شناخته شدند

رکابزنان برتر مسابقات دوچرخه سواری کراس کانتری همدان شناخته شدند

رکابزنان برتر مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی ماده کراس کانتری استان همدان با برگزاری یکدوره مسابقه در منطقه تفریحی – توریستی عباس آباد همدان شناخته شدند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی هیات دوچرخه سواری همدان، رییس هیات دوچرخه سواری همدان در این باره گفت: در این رقابت ها و در رده سنی بزرگسالان محمد شهبازی از نهاوند قهرمان شد، مسعود جلالی از همدان در جای دوم ایستاد و صابر میرزایی دیگر رکابزن همدانی سوم شد.

علی ثقفی افزود: در رده سنی جوانان نیز حمید رضا کرمی از همدان عنوان قهرمانی را کسب کرد، فرهاد قاسمی از ملایر دوم شد و علیرضا زندیه از نهاوند برسکوی سوم قرار گرفت.

وی بیان داشت: همچنین در رده سنی نوجوانان علیرضا کرمی از همدان قهرمان شد، سینا کریمی از همدان برجای دوم ایستاد و امیر محمد عطایی دیگر دوچرخه سوار همدانی برسکوی سوم قرار گفت.

ثقفی خاطرنشان کرد: در این رقابت ها ۴۲ دوچرخه سوار برتر شهرستان های مختلف و به مسافت ۲۰ کیلومتر برگزار شد و در پایان تیم های همدان، نهاوند و ملایر به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: سرداوری این پیکارها برعهده پویا میهمی بود.

وی با قدردانی از مشارکت شرکت سیاحتی علیصدر در برگزاری این دوره از مسابقات اظهار کرد: از حمیدرضا یاری مدیریت مجموعه غارعلصیدر ، حمید امامی روابط عمومی مجموعه غاصر علیصدر و واحد خبر صدا و سیمای مرکز همدان بابت حمایت های لازم تقدیر می کنم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن