Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی رعایت اخلاق ورزشی مهمتر از قهرمان پروری است

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان:
رعایت اخلاق ورزشی مهمتر از قهرمان پروری است

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مسئولان هیات های ورزشی موظف هستند تمهیدات لازم را در خصوص رعایت کامل اصول ورزشی از سوی بازیکنان، مربیان و قهرمانان بیاندیشند رعایت اخلاق ورزشی مهمتر از قهرمان پروری است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، علی ضمیری کامل در مجمع سالیانه هیات پینگ پنگ همدان خواستار توجه هیاتهای ورزشی پایه به اجرای طرح بزرگ طرح استعدادیابی شد و اظهار داشت: همدان معدن استعدادهای ورزشی است و شعار قهرمان متولد شده و ما باید ستارگان و استعدادها را پرورش دهیم همواره در ورزش استان جاری است و موضوع استعدادیابی مهمترین  مقوله ورزش استان برای موفقیت و کسب مدال در المپیک ژاپن و بازیهای آسیایی جاکارتا است.

وی در ادامه بیان داشت : همدان سرزمین حاصل خیز برای ورزش قهرمانی است و قهرمانان بزرگی برای ورزش کشور معرفی شده است و با مراجعه به تاریخ ورزشکاران استان میتوان به حقیقت آن پی برد.

وی افزود : ورزش همدان برای کسب مدال در المپیک 2020 ژاپن و بازیهای آسیایی 2018 گام بر می دارد و یکی از سیاست های اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان، حضور قدرتمند در المپیک 2020 می باشد و برای کسب مدال برنامه ریزی می کنیم.

وی در ادامه به نقش برنامه ریزی در موفقیت هیات های ورزشی اشاره کرد و افزود: روند رو به رشد پیشرفت های ورزشی در میادین بین المللی، منطقه ای و ملی و نیز مضاف بر آن خواسته های مدیران ورزشی و غیر ورزشی، توقعات صحیح افکار عمومی، قشر ورزشکار و ورزش دوست و جامعه ورزشی استان، ضرورت استفاده بهینه از روش برنامه ریزی اصولی را ایجاب می نماید و از این پس بر اساس برنامه و فعالیت هر هیات بودجه توزیع می شود.

ضمیری کامل اظهار کرد: در سال های اخیر خلاء ناشی از برنامه ریزی (میان مدت و بلند مدت) در هیات های ورزشی به وضوح مشاهده شده است، بسیاری از هیات های ورزشی با روش های سنتی و تکراری مرتبا تقویم ورزشی خود را برای سال های بعد کپی نموده و با این شیوه ناکارآمد، خود را از ایجاد تحول، سازندگی و پویایی به طور ناخواسته محروم کرده اند.

ضمیری کامل افزود: از این پس برنامه ریزی و رسیدن به بخش اعظمی از اهداف در نظر گرفته شده آن، می تواند شاخص معتبر و ارزشمندی برای ارزیابی عملکرد هیات ها و مدیران مربوطه محسوب گردد.

وی با بیان اینکه هدف ورزش همدان تحقق شعار برنامه محوری، اخلاق مداری و پهلوان پروری است افزود: هیاتهای ورزشی هم باید این سه اصل را محور قرار دهند و زمانی قهرمانی ارزش محسوب می شود که الزامات فرهنگی در آن دیده شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: مسئولان هیات های ورزشی موظف هستند تمهیدات لازم را در خصوص رعایت کامل اصول ورزشی از سوی بازیکنان، مربیان و قهرمانان بیاندیشند رعایت اخلاق ورزشی مهمتر از قهرمان پروری است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن