Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی تغییر نام مجموعه ورزشی ملت همدان به نام شهید علیرضا شمسی‌پور

چهارم مهرماه انجام می‌شود؛
تغییر نام مجموعه ورزشی ملت همدان به نام شهید علیرضا شمسی‌پور

به پاسداشت تلاش ها و مجاهدت‌های شهید شمسی‌پور در عرصه ورزش استان و کشور، روز یکشنبه چهارم مهر همزمان با هفته دفاع مقدس مجموعه ورزشی ملت همدان به نام سردار رشید اسلام شهید علیرضا شمسی‌پور تغییر نام می‌دهد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید شمسی‌پور اظهار کرد: این شهید بزرگوار حق بسیار زیادی به گردن ورزش استان دارند و سالیان سال برای موفقیت رشته های ورزشی استان تلاش نمود و در عرصه فرهنگی نیز یکی از تاثیرگذارترین و فعال ترین افراد ورزشی استان بود.

وی گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار، همزمان با هفته دفاع مقدس روز یکشنبه چهارم مهرماه سال جاری طی مراسمی مجموعه ورزشی ملت همدان به نام سردار رشید اسلام شهید علیرضا شمسی‌پور تغییر نام می‌دهد.

ضمیری کامل با اشاره به اینکه مراسم نامگذاری این مجموعه با حضور خانواده معزز این شهید و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار می شود، افزود: از جامعه ورزش استان به خصوص اهالی دوچرخه سواری، فوتبال و تیراندازی که شهید شمسی پور خدمات ارزنده ای در این رشته ها داشته است دعوت می شود در این مراسم معنوی حضور بهم رسانند.

وی با بیان اینکه نامگذاری مجموعه های ورزشی به نام شهدا در الگوسازی برای ورزشکاران و جوانان اثر مثبتی خواهد داشت گفت: یکی از مولفه های تاثیرگذار در حفظ مقام شامخ شهدا و گرامیداشت و پاسداشت دلاوری ها و ایستادگی های این عزیزان به تصاویری معطوف می شود که با تعبیه و استقرار آن در سطح شهر ومجموعه های ورزشی پر تردد یاد و خاطره این بزرگ مردان زنده نگه داشته می شود.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خاطر نشان کرد: قبل از رونمایی از تابلو شهید شمسی پور قرار است از ساعت 14:20 جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهید شمسی پور بازی دوستانه فوتبال بین تیمهای یاران شمسی پور و منتخب خبرنگاران نیز در همین مجموعه برگزار شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن