Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی نام‌نویسی همایش بزرگ پیاده‌روی همدان آغاز شد

نام‌نویسی همایش بزرگ پیاده‌روی همدان آغاز شد

رئیس هیات ورزش های همگانی همدان گفت: نام نویسی از متقاضیان شرکت در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همدان در یکصد منطقه در سطح این شهر آغاز شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، هادی سبزواری اظهار کرد: این همایش به عنوان دهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی تاریخ ورزش استان همدان به شمار می رود و آمادگی لازم برای استقبال بیش از 300 هزار شهروند همدانی در این همایش را داریم.

وی اضافه کرد: با همکاری نیروی انتظامی همدان کار ثبت نام از علاقه مندان در یکصد ناحیه سطح شهر همدان آغاز شده است و شهروندان برای نام نویسی می توانند همراه با کارت ملی خود مراجعه کنند.

سبزواری بیان کرد: تاکنون دو دستگاه خودرو به عنوان جایزه از سوی نیروی انتظامی همدان برای این همایش بزرگ خانوادگی اختصاص یافته است و به طور حتم تا شروع همایش جوایز ارزنده دیگری نیز برای انجام برنامه قرعه کشی مهیا می شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه سایر دستگاه های دولتی به همکاری در برگزاری باشکوه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همدان یادآور شد: مدیران ورزش دستگاه های دولتی برای نام نویسی کارکنان خود می توانند به دفتر هیات ورزش های همگانی استان همدان واقع در استادیوم شهدای قدس این شهر مراجعه کنند.

رئیس هیات ورزش های همگانی همدان یادآور شد: شروع همایش از ساعت هفت صبح روز جمعه نهم مهرماه امسال ، از چهار راه پژوهش (پارک مردم) آغاز و از مسیر میدان قائم، بلوار ارم، جاده منتهی به مجتمع تفریحی توریستی گردشگری عباس آباد ادامه خواهد یافت.

سبزواری با قدردانی از مسئولان همدان به ویژه فرماندهی نیروی انتظامی و دستگاه ورزش و جوانان همدان در همکاری مناسب برای برگزاری این همایش گفت: حمایت مسئولان زمینه ساز برگزاری همایش های بزرگ خواهد بود.

از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 20 همایش پیاده روی به مناسبت های مختلف با مشارکت دستگاه های اجرایی در سطح استان همدان برگزار شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن