Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی تأسیس کورت اسکواش برای دانش‌آموزان همدانی

تأسیس کورت اسکواش برای دانش‌آموزان همدانی

جلسه مشترک هیات اسكواش استان همدان با معاون تربيت بدنی و سلامت اداره كل آموزش و پرورش استان همدان برگزار شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، در اين جلسه كه به دليل پيش رو داشتن مسابقات دانش آموزی برگزار شد معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: با وجود كمبود منابع مالی در حد توان از ورزشكاران فعال در رشته اسکواش حمايت مي كنيم.

عبداله جعفري با اشاره به توسعه چشمگير و روز افزون اسكواش و افزايش علاقمندان به اين رشته كه غالبا دانش آموز هستند خواست تا هيات نسبت به گزينش و انتخاب يكی از سالن های در اختيار آن اداره كل برای احداث كورت اسكواش اقدام نمايد.

هيات اسكواش اولين قدم در پيشبرد اهداف را تشكيل انجمن اسكواش در آن اداره كل دانست و مقرر گرديد از بين معلمان علاقمند نيرويی توانمند به عنوان مسئول اين انجمن معرفی شود.

همچنين در اين جلسه پيشنهاد برگزاری كارگاه آشنایی با رشته ورزشی اسكواش برای معلمان ورزش سطح استان مطرح شد كه مقرر شد تا پايان سال برگزار شود.

شبيري رییس هیات اسکواش استان همدان نیز ضمن اعلام آمادگی خواستار تسريع در عملياتی شدن تصميمات اتخاذ شده در اين جلسه بود و گفت: هيات استان از ابتدای فعاليت خود توجه ويژه ای به ظرفيت بالای آموزش و پرورش داشته و اين موضوع سبب شده تا تعامل موثری برقرار شود البته حضور و نظر مساعد آقای جعفری در راس كار نسبت به رشته اسكواش كمك كرده تا بسياری از موانع اداری مرتفع شود و مسير رسيدن به اهداف كوتاه تر شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن