Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی شورای شهر و شهرداری همدان از میزبانی جام جهانی فوتبال هنرمندان حمایت می کنند

شورای شهر و شهرداری همدان از میزبانی جام جهانی فوتبال هنرمندان حمایت می کنند

جلسه این هفته کمیسیون اقتصاد ، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با موضوع بررسی گزینه همدان جهت برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال هنرمندان در همدان  با حضور اعضای کمیسیون، شهردار و مدیران مربوطه دستگاه های اجرایی استان برگزار شد و موارد مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، در این جلسه رییس کمیسیون اقتصاد ، سرمایه گذاری و گردشگری شورا گفت: برگزاری مسابقات جهانی فوتبال هنرمندان در همدان فرصت خوبی برای معرفی پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در سطح جهان است و می توان از این فرصت به نحواحسن استفاده کرد.

 محمد تبریزی با اشاره به جدول برنامه ریزی برگزرای مسابقات اظهار کرد: در مدت برگزرای همدان به طور مستقیم بر روی آنتن جهانی خواهد رفت و این می تواند در معرفی شهر تاریخی هگمتانه بسیار تاثیر گذار باشد.

تبریزی اضافه کرد: شورا و شهرداری همدان از برگزاری این مسابقات در همدان استقبال کرده در حد امکان و ظرفیت خود و حمایت می کند اما برگزرای آبرومندانه این تورنمنت جهانی نیز حمایت مسولین استانی را می طلبد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان  هم در این جلسه با اشاره به اینکه برگزرای مسابقات فوتبال هنرمندان جهان در همدان باید مراحل اداری را طی کند، گفت: اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم که باید در مباحث فرهنگی، اجتماعی، رفاهی، خدماتی، ورزشی و ... مشارکت داشته باشند وظیفه خود دانستند که در این زمنیه وارد شده و در حد توان و ظرفیت خود انجام وظیفه کنند.

رضا میرزایی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی استان می توانند متناسب توان و ظرفیت خود در این خصوص وارد شوند، اضافه کرد:  در این راستا مجموعه های گردشگری می توانند بهترین استفاده را از این فرصت برای معرفی همدان و جذب گردشگر داشته باشند.

میرزایی با بیان اینکه بیشتر محوریت همایش و تورهای خارجی در تهران و یا کلانشهرهای تبریز، اصفهان و شیراز برگزار می شود اظهار کرد:  با توجه به اینکه همدان ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری و توریستی دارد می طلبد در حد عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایریان زمین وارد شده و در جهان مطرح شد که برگزاری این مسابقات در شهر همدان فرصت مناسبی است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان  هم با اشاره به مزیت های برگزاری مسابقات جهانی فوتبال هنرمندان در همدان اشاره کرد و گفت:همدان عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین را دارد و اگر قرار است این تونمنت جهانی در این شهر برگزرا شود باید با برنامه ریزی دقیق و با آبرو صورت پذیرد.

محمد رضا الیاسی اضافه کرد: چنانچه این مسابقات به موقع و به خوبی برگزار نشود باعث آبروی استان و شهر بوده بر این اساس مسول اصلی برگزاری مسابقات باید مشخص شود.

الیاسی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان در حد ظرفیت و توانش در برپایی این تورنمنت جهانی آمادگی همکاری و کمک را دارد، اضافه کرد: ضروری است در تدوین برنامه های این مسابقات وظایف سایر سازمانها و دستگاه های اجرایی مربوطه مشخص شود.

علی اکبر نظری دیگر عضو شورای اسلامی شهرهمدن هم  با بیان اینکه مسولین استان نیز باید در جهت برپایی این مسابقات جهانی وارد شوند، افزود: با توجه به حساسیت برگزرا یبرنامه و حضور تیم های خارجی در برپایی مسابقات ضروری است استانداری و فرمانداری همدان نیز در حوزه وظایف خود وارد شوند.

نظری اضافه کرد: باید تدابیر لازم با مجموعه های امنیتی، سیاسی و اجتماعی نیز اندیشیده و برنامه ریزی دقیقی صورت پذیرد.

شبیری نماینده تیم فوتبال هنرمندان ایران در این جلسه به تشریح مزایای برگزاری مسابقات جهانی فوتبال هنرمندان در همدان پرداخت و گفت: همدان برای نخستین بار است که در رشته ای میزبانی جهانی را می پذیرد و اگر در همدان برگزرا شود حرکتی ارزشمند برا یشناساندن این شه رتاریخی در سطح جهان خواهد بود.

شبیری با بیان اینکه جدول برگزراری مسابقات مشخص شده است اضافه کرد: امسال آخرین سال میزبانی ایران دراین مسابقات است و سال آینده ترکیه میزبان خواهد بود.

وی براورد کل هزینه برگزاری مسابقات را یک میلیاردو 700 میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: برگزاری این مسابقات به صورت همزمان د ر10 کشور مطرح جهان بر روی آنتن خواهد رفت که باید از این فرصت برای همدان بهره گرفت.

شبیری لازمه برگزاری مسابقات جهانی فوتبال هنرمندان در همدان را همکاری و کمک مسولین استانی دانست.

گفتنی است در این جلسه تمامی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان  آمادگی خود برای کمک و حمایت جهت برگزاری مسابقات جهانی فوتبال هنرمندان در همدان را اعلام کردند و در این زمینه قول همکاری در زمینه های حمل ونقل شهری، سرویس ویژه  تبلیغات محیطی و ... را دادند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن