Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی اجرای ۱۲۲ برنامه همزمان با هفته تربیت بدنی در همدان

اجرای ۱۲۲ برنامه همزمان با هفته تربیت بدنی در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از اجرای 122 برنامه فرهنگی و ورزشی هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی در استان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی با اشاره به اهم برنامه‌های اجرایی طی این هفته در استان همدان ضمن تبریک این هفته به همه فعالان این ورزشی کشور، خصوصاً استان همدان، اظهار کرد: هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی در استان همدان 122 عنوان برنامه ورزشی، فرهنگی و جوانان در استان همدان اجرا می‌شود.
وی عطرافشانی قبور مطهر شهدای ورزشکار در سراسر استان، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی مختلف، دوره‌های آموزشی ویژه جوانان و خانواده و غیره اهم این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: در این هفته 2 پروژه ورزشی شامل سالن ورزش‌های رزمی تویسرکان و زمین چمن مینی فوتبال روستای ایوک نیز با حضور مسئولین استان به بهره‌برداری و در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرند امیدواریم بتوانیم برنامه‌های متنوعی را در این هفته باهدف پویایی جامعه و تحقق شعار ایران تندرست، همدل و قوی در استان اجرا کنیم.

12 پروژه ورزشی طی یک سال گذشته در استان همدان بهره برداری شدند

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه با اشاره به افتتاح هر ماه یک پروژه طی 12 ماهه گذشته در استان همدان با حمایت‌ها و همراهی مسئولین استان خصوصاً مجمع نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی، گفت: طی این مدت باهمت جمعی همکاران اداره کل ورزش و جوانان استان همدان پروژه‌های حائز اهمیتی که از چرخه اجرایی استان خارج شده بود را احیا و تأمین اعتبار لازم کردیم تا بتوانیم اقدامی ماندگار برای مردم به ارمغان بیاوریم که خوشبختانه هم اکنون در حال اجرا است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در بحث وجود زیرساخت‌های ورزشی در استان همدان از وضعیت خوبی برخوردار هستیم، گفت: توسعه ورزش و زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای یکی از مهم‌ترین اولویت‌هاست که امروز در دست پیگیری و اجرا است.
سیفی با اشاره به افتتاح و در دست اقدام بودن اجرای پروژه‌های زمین چمن و زمین ساحلی در روستاهای استان در راستای تحقق این مهم، گفت: طی هفته گذشته زمین ساحلی و خانه جوان کبودرآهنگ افتتاح و کلنگ احداث دو زمین چمن مصنوعی در مناطق روستایی این شهرستان نیز زده شد.

از برگزاری لیگ های استانی استقبال می کنم/معرفی سرمربی پاس همدان طی روزهای آینده

وی در ادامه ضمن قدردانی از مربیان رشته‌های مختلف ورزشی خصوصاً کشتی که با تلاش و ایثار ورزشکاران را پرورش می‌دهند، گفت: برگزاری لیگ‌های استانی در رشته‌های مختلف دستاوردهای بسیار خوبی دارد که توصیه می‌شود هیئت‌های ورزشی این مهم را در دستور کار قرار دهند ما نیز نقش حمایتی خود را ایفا خواهیم کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برگزاری لیگ استانی کشتی در همدان طی روزهای اخیر، گفت: یکی از مهم‌ترین رهاوردهای برگزاری لیگ‌های منطقه و کشوری بروز استعدادهایی همچون مهدی حاجیلوییان دارنده مدال نقره جهان است.
وی با اشاره به سامان یافتن تیم فوتبال پاس همدان طی روزهای آتی، گفت: خوشبختانه با حمایت‌ها و همراهی نمایندگان محترم استان همدان خصوصاً دکتر حاجی‌بابایی طی رایزنی‌هایی که با یکی از اسپانسرهای توانمند استان همدان صورت گرفت مشکل تأمین اعتبار تیم حل‌وفصل شده و در حال حاضر باتوجه‌به رایزنی‌های صورت‌گرفته برای انتخاب سرمربی توانمند در حال بررسی گزینه‌های مطرح شده هستیم.
سیفی با تاکید بر اینکه پاس تیم ملی استان همدان است و برای اقتدار و سربلندی آن خود می‌گذریم، گفت: در تلاش هستیم علی‌رغم سال قبل که در بدو ورود با تیمی بسته شده مواجه بودیم امسال یک تیم منسجم را برای پاس خواهیم بست تا شاهد توفیقات بیشتر افتخار استان همدان باشیم.
وی ضمن تبریک برد شهرداری همدان در نخستین بازی خود در فصل جدید، گفت: خوشبختانه به همت همه مسئولین استان و تلاش سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان پس از ۵ سال عدم حضور نماینده همدان در لیگ دسته یک؛ شهرداری به‌عنوان نماینده استان همدان در لیگ حضور یافت که نشان از انسجام و هماهنگی همه ارکان تیم دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: استان همدان ظرفیت دارد تا ارکان مختلف هیئت‌ها و تیم‌های ورزشی را از ورزشکاران و جوانان بومی استان انتخاب کند لذا این مهم نیز موردتوجه قرار دارد.

ثبت سازمان های مردم نهاد در روستاها محدودیت ندارد

وی با بیان اینکه در حوزه جوانان نیز اقدامات بسیار خوبی اجرا و یا در دست اجرا است که می‌توان به برگزاری دوره ملی مشاوران ازدواج کشور به میزبانی همدان طی امروزوفردا، برگزاری نشست مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند، افتتاح و راه‌اندازی چندین خانه جوان در نقاط مختلف استان اشاره کرد، گفت: خوشبختانه امروز مقام عالی وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به مقوله جوانان دارند و استان همدان با اقدامات انجام شده در حوزه مشاورین جوان دختر و پسر در روستاها، مناطق شهری و استان نظر ایشان را جلب کرده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه نتیجه‌گیری کار فرهنگی در حوزه‌های مختلف خصوصاً جوانان نیازمند گذر زمان است، گفت: در خصوص توسعه فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد روستاهای استان باید به موضوعات مختلفی چون زیست‌محیطی، بومی و محلی، گردشگری، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره پرداخت ما نیز از این عزیزان حمایت خواهیم کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن