Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی برگزاری مسابقات اسکیت استان همدان در ۱۲ رده سنی

برگزاری مسابقات اسکیت استان همدان در ۱۲ رده سنی

رییس هیات اسکیت همدان، گفت: اسکیت بازان استان به صف می شوند.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، مهدی مجیدی گفت: یک دوره مسابقات اسکیت سرعت با همکاری هیات اسکیت شهرستان ملایر در تمامی رده های سنی به تفکیک دختران و پسران مطابق با شرایط و ضوابط شیوه نامه مسابقات برگزار می شود.
وی افزود: این دوره از مسابقات با رعایت تمامی پورتکل های بهداشتی از سوی ورزشکاران و دستورالعملهای ستاد مبارزه با کرونا انجام خواهد شد.
مجیدی بیان کرد: هر بازیکن میتواند به صورت انفرادی در مسابقات شرکت نماید ضمن اینکه ارائه معرفی نامه از هیئت استان یا شهرستان الزامی است.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات در 12 رده سنی مختلف و فردا جمعه به میزبانی شهرستان ملایر برگزار می شود و به نفرات برتر هر رده سنی حکم و مدال اهدا خواهد شد.
مجیدی یادآور شد: تمامی مسابقات در هر ماده طبق قوانین داوری داخل سالن انجام خواهد شد ضمن اینکه رقابت به صورت آزاد برگزار خواهد شد و هر بازیکن میتواند به صورت جدا در این مسابقات شرکت کند و نیازی به معرفی بازیکن در قالب یک تیم نیست.
وی اظهار داشت: بازیکنان رده سنی نونهاالن مجاز به استفاده از حداکثر 3چرخ 100 میلیمتر با فرم سه چرخ ویا 4 چرخ 90 میلی هستند ضمن اینکه بازیکنان رده سنی نوجوانان مجاز به استفاده از حداکثر 4 چرخ 100 میلیمتر خواهند بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن