Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی آغاز واگذاری 132 مکان ورزشی در همدان به بخش خصوصی

آغاز واگذاری 132 مکان ورزشی در همدان به بخش خصوصی

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از آغاز مزایده واگذاری 132 مکان ورزشی در استان همدان به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی با اعلام این مطلب افزود: واگذاری اماکن ورزشی به هیات‌ها و بخش خصوصی مستند به بند (5) این شیوه‌نامه انجام می‌پذیرد، ضمن اینکه با اجرای شیوه‌نامه ماده (5) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) امکان واگذاری اجاره‌ای اماکن از 12 ماه تا 36 ماه نیز فراهم شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 132 مکان ورزشی اختصاصی این اداره کل طبق قانون واگذار می شود، تصریح کرد: 132 مکان ورزشی از طریق فراخوان مزایده عمومی، در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد و خدمات رسانی به ورزش همگانی و قهرمانی مطابق مقررات و بر اساس برنامه‌های مد نظر این اداره کل صورت خواهد گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: مزایده اجاره اماکن ورزشی از این پس با استفاده از امضاء الکترونیکی معتبر و رعایت تمامی مراحل فرآیند برگزاری مزایده از طریق بستر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی http://setadiran.ir انجام می‌شود و تمامی مزایده‌گران می‌بایست با مراجعه به این سامانه در مزایده‌های اماکن ورزشی این اداره کل شرکت کنند.

وی اظهار کرد: متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد مزایده از تاریخ 1400/12/05 لغایت 1400/12/09 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی http://setadiran.ir مراجعه کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن