Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی اولویت ورزش استان همدان در سال 1401 مشخص شد

اولویت ورزش استان همدان در سال 1401 مشخص شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در سال جدید اولویت ورزش همدان بازی‌های آسیایی است گفت: در ۲۰ روز ابتدایی فروردین ماه شش ورزشکار همدانی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، حمید سیفی با بیان اینکه نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی و پارآسیایی به میزبانی هانگژو چین برگزار می‌شود اظهار داشت: این مسابقات در شهریور و مهر ماه امسال برگزار و تمرکز ورزش استان همدان در سال 1401 موفقیت ورزشکاران همدانی در این مسابقات است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه ورزشکارانی که در این مسابقات بخت حضور دارند در سال‌های گذشته شناسایی شدند و مورد حمایت دستگاه ورزش قرار گرفتند گفت: ماه‌های ابتدایی سال جدید ماه‌های سرنوشت‌سازی برای این ورزشکاران است و از این رو مورد حمایت ویژه دستگاه ورزش استان قرار دارند.

سیفی با اشاره به اینکه در همین 20 روز ابتدایی سال جدید شش ورزشکار همدانی به اردوهای آمادگی تیم‌های ملی برای حضور در این مسابقات دعوت شدند تصریح کرد: در رشته سنگ‌نوردی راحیل رمضانی، نگار ورشوچی در بخش آقایان و متین بیات و امیرحسین کرمی در بخش آقایان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی سنگنوردی ( رشته کمباین) از 26 فروردین در تهران برگزار می‌شود اظهار داشت: دو ورزشکار به نام‌های علی نجیمی و مهرداد مرادی نیز به اردوی آمادگی تیم ملی دو و مییدانی نابینایان و کم‌بینایان برای حضور در بازی‌های پارآسیایی دعوت شدند که از 17 فروردین برپا شده است.

وی با بیان اینکه تا آغاز بازی‌های آسیایی در رشته‌های مختلفی دعوت از ورزشکاران همدانی به تیم‌های ملی ادامه دارد گفت: سعی می‌کنیم با حمایت‌های معنوی و مادی از ورزشکاران استان در این اردوها، آنها را در آمادگی روحی و روانی قرار دهیم تا تعداد ورزشکاران استان که در این مسابقات کسب سهمیه می‌کنند افزایش یابد./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن