Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی دستور استاندار همدان برای کمک به هیات های ورزشی

دستور استاندار همدان برای کمک به هیات های ورزشی

استاندار همدان با قدردانی از عملکرد جامعه ورزش استان همدان در عرصه‌های قهرمانی و همگانی، دستور کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی را برای خرید تجهیزات هیات‌های ورزشی اعلام کرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد روز سه شنبه در جمع مدیران ستادی و روسای هیات‌های ورزشی استان همدان اظهار داشت: همواره نگاه مثبت به ورزش داشته‌ایم و هم اکنون نیز در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش ۱۵۰ میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات ورزشی به هیات‌ها اختصاص خواهد یافت.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۱۰ میلیارد ریال جهت احداث زورخانه بین‌المللی اختصاص یافت و در راستای تسریع در ساخت و تکمیل این پروژه، ۲۰ میلیارد ریال نیز پرداخت خواهد شد.

قاسمی فرزاد در ادامه با اشاره به عملکرد ورزش استان همدان در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین،گفت: استان همدان همواره دارای جوانان مستعد و عنوان‌دار در رشته‌های مختلف ورزشی بوده که نمونه آن موفقیت ورزشکاران استان در بازی‌های پاراآسیایی و آسیایی هانگژو است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تامین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی نشاط اجتماعی و فرهنگی جامعه به شمار می رود و هزینه در ورزش سرمایه گذاری جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به رویکرد مثبت دولت سیزدهم در حمایت همه جانبه از ورزش،افزود: در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم راستای گام‌های بلندی در عرصه‌های ورزش قهرمانی و ایجاد زیرساخت در استان برداشته شده است.

استاندار همدان در خصوص وضعیت ساخت دهکده ویژه توانیابان و جانبازان،یادآور شد: جهت احداث دهکده ویژه ورزشکاران پاراآسیایی و مجموعه تنیس نیز جلساتی با شهرداری و اداره کل شهرسازی برگزار خواهیم کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن