Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری جابه‌جایی بیش از 280 هزار مسافر با ناوگان های حمل و نقل عمومی استان همدان

جابه‌جایی بیش از 280 هزار مسافر با ناوگان های حمل و نقل عمومی استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از جا به جایی 280 هزار و 588 مسافر با وسایل نقلیه عمومی در ایام طرح نوروزی در استان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد رودباری اظهار کرد: از آغاز سفرهای نوروز امسال تا (15 فروردین) جاری 280 هزار و 588 مسافر در قالب 20 هزار و 567 سفر، توسط ناوگان حمل و نقل عمومی تحت پوشش شرکت های مسافربری به نقاط مختلف درون و برون استان جابه‌جا شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از 735 هزار وسیله نقلیه سنگین در محورهای استان تردد داشتند، تصریح کرد: سهم وسایل نقلیه سنگین از کل وسایل نقلیه عبوری در محورهای استان 8 درصد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ، ساعات اوج تردد در طی این مدت در کل محورهای استان را بین ساعات 17 الی 19 اعلام کرد.

رودباری با بیان اینکه متوسط سرعت وسایل نقلیه ، 83 کیلومتر بر ساعت بوده است اظهار داشت: در طی ایام تعطیلات نوروزی محور همدان- کرمانشاه با 876 هزار تردد ، پر تردد ترین محور استان بوده است.

وی بیان کرد: همچنین بر اساس پایش راههای استان توسط دوربین های نظارت تصویری مرکز مدیریت راههای استان یک میلیون و 49 هزار مورد سرعت غیر مجاز، 57 میلیون سبقت غیر مجاز و 647 هزار مورد فاصله غیر مجاز ثبت شده است.

وی افزود: براساس آمار ثبت شده توسط تردد شمارهای فعال در محورهای برون شهری از 25 اسفند سال قبل تا 15 فروردین 96 تعداد 8 میلیون و 428 هزار  تردد در سطح استان انجام شده است که در همسنجی با مدت زمان مشابه سال قبل 7 درصد رشد را نشان می دهد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن