Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری ظرفیت اسکان شبانه 500 گردشگر در مجتمع اقامتی دانشگاه آزاد همدان

ظرفیت اسکان شبانه 500 گردشگر در مجتمع اقامتی دانشگاه آزاد همدان

دانشگاه آزاد اسلامی همدان در تعطیلات تابستانی دانشگاه هر شب پذیرای بیش از ۵۰۰ نفر از  میهمانان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین با بهره‌گیری از مجتمع اقامتی فدک است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، معاون اداری و مالی این دانشگاه اظهار کرد: مجتمع اقامتی فدک  که برای تعطیلات  تابستانی  مجهز شده بیش از 100 اتاق اقامتی 4 تخته برای اسکان گردشگران در واحد همدان مطابق با استانداردهای یک مکان اقامتی مناسب فراهم شده است.

علیرضا پیر حیاتی افزود: در این فضا با ظرفیتی حدود 400 نفر وسایلی اعم از یخچال، فرش، میز غذاخوری، تلویزیون و تجهیزات خواب فراهم آمده و تمامی امکانات فوق در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت و محدودیتی جهت ارائه خدمات اسکان به بیش از 100 خانواده در هر شب نخواهد داشت.

وی بیان کرد: از دیگر امکانات منحصربه‌فرد تعبیه‌شده در مجتمع اقامتی فدک می‌توان به محوطه بازی کودکان و خردسالان اشاره کرد که با بهره‌گیری از وسایل بازی و تفریح می‌تواند اوقات خوبی را نیز برای کودکان و فرزندان میهمانان ایجاد کند.

وی بیان کرد: هر شب پانصد نفراز خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این مجتمع اسکان داده می‌شوند که در نوع خود بی‌سابقه بوده است.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده در ایام تعطیلات پزشک و راننده آماده‌به‌خدمت جهت مواقع ضروری در دانشگاه حضور دارد. همچنین، فروشگاه دانشگاه در این ایام جهت خدمت‌رسانی به میهمانان مهیا است و در جهت بهره‌گیری میهمانان واحد از امکانات سیاحتی در سطح شهر همدان تمهیداتی اتخاذ شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن