Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری پرواز همدان_کیش از نیمه دوم دی‌ماه برقرار می‌شود

پرواز همدان_کیش از نیمه دوم دی‌ماه برقرار می‌شود

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان با اشاره به برقراری مجدد پرواز همدان- کیش، گفت: در صورتی که این پرواز با استقبال مواجه شود، پرواز اتصالی(Transfer Connection) قشم و شیراز ایجاد می‌ شود.

به گزارش "همدان نیوز"، سیدحمیدرضا صائمین با اشاره به برقراری مجدد پرواز همدان- کیش، بیان کرد: با پیگیری‌های استاندار و فرودگاه همدان پرواز همدان- کیش از نیمه دوم دی ماه برقرار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان یادآور شد: این پرواز توسط شرکت قشم ایر انجام خواهد گرفت و دوبار در هفته پرواز خواهد داشت.
وی با تأکید بر حمایت و کمک آژانس های مسافرتی از پرواز همدان- کیش، افزود: آژانس های مسافرتی برای توسعه استان و حفظ پرواز همدان- کیش کمک کنند.
صائمین ادامه داد: در صورتی که  پرواز همدان- کیش با استقبال مواجه شود و جواب دهد، کانکشن پرواز قشم و شیراز نیز ایجاد می‌شود.
مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان در ادامه با بیان اینکه برنامه‌ای برای برقراری پرواز سوریه نداریم، گفت: برقراری پرواز سوریه و عراق از همدان را تأیید نمی‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه فرودگاه همدان آمادگی برقراری پرواز عتبات عالیات را دارد، اظهار کرد: در صورتی که در بحث پرواز عتبات عالیات استقبال وجود داشته باشد، فرودگاه همدان حاضر است این پرواز را برقرار کند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن