Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری همدان میزبان گردشگران عراقی می‌شود

همدان میزبان گردشگران عراقی می‌شود

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان همدان از نشست مشترک نمایندگان گردشگری استان با فعالان گردشگری کشور عراق برای میزبانی دو جانبه فعالان گردشگری و معرفی و آشناسازی ظرفیت‌های گردشگری عراق و همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، علی خاکسار اظهار کرد: طی جلسه‌ای در حاشیه فم تور استان ایلام، به همراه نماینده انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی استان با فعالان گردشگری عراق در خصوص میزبانی استان همدان و کشور عراق برای آشناسازی و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل گردشگری دو طرف به ویژه گردشگری سلامت در استان همدان رایزنی شد.

وی ادامه داد: انجمن گردشگری عراق و انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی همدان آمادگی خود برای برگزاری این رویدادها را اعلام کرده و در خصوص نحوه برگزاری آن در سال جاری تصمیماتی گرفته می‌شود.

خاکسار گفت: در فم تور نشست مشترک فعالان گردشگری عراق در استان‌ ایلام که نمایندگان گردشگری استان‌های همدان، کردستان، کرمانشاه، لرستان و خوزستان حضور داشتند، دبیرخانه منطقه‌ای متشکل از استان‌های یاد شده به منظور توسعه همکاری‌های متقابل در زمینه بازاریابی و تبلیغات ظرفیت‌های گردشگری استان‌های نامبرده شکل گرفت و انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی همدان مسئول کمیته گردشگری سلامت این دبیرخانه شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن