Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری غار علیصدر همچنان تعطیل است/ بازگشایی شاید این هفته

غار علیصدر همچنان تعطیل است/ بازگشایی شاید این هفته

غار علیصدر بزرگترین غار آبی جهان و برند گردشگری کشور و همدان، همچنان تعطیل است و بررسی بازگشایی آن تا چند روز آینده مشخص می‌شود‌.

به گزارش "همدان نیوز"، کمتر از ۱۰ روز به پایان سال باقی مانده و همه به نوعی خود را برای استقبال از سال جدید آماده می‌کنند، در کنار شور و هیجان مردم، گردشگری شهرها نیز مهیای پذیرایی از مسافران نوروزی شده است.

با عبور از موج ششم کرونا و تغییر رنگ‌بندی کرونا از قرمز و نارنجی امید این می‌رود بعد از دو سال چشم گردشگری به جمال گردشگران روشن شود اما بازگشایی غار علیصدر، بزرگترین برند گردشگری همدان در هاله‌ای از ابهام است.

غار علیصدر که از شهریورماه امسال تعطیل شد، وعده بازگشایی در اسفندماه برای پذیرایی از مسافران نوروزی داشت اما با وجود اینکه کمتر از ۱۰ روز تا آغاز سال جدید باقی‌ است، هنوز تکلیف بازگشایی آن مشخص نیست.

معاون عمرانی استاندار همدان اظهار کرد: شب گذشته طی جلسه‌ای که با استاندار داشتیم، موضوع بازگشایی غار مطرح شد و قرار شد فرماندار کبودراهنگ و مدیرعامل غار بررسی‌های لازم را داشته باشند که چگونه غار باز شود.

 فرزاد تیموری در پاسخ به اینکه آیا طرح تحقیق و تفحصص از شرکت علیصدر در بازگشایی دخیل است یا نه؛ گفت: این موضوع ربطی به بازگشایی ندارد و تنها دلیل تعلل در باز شدن غار رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله تهویه هوا و گندزدایی است.

وی بیان کرد: قرار است بعد از بررسی همه‌جانبه، ظرف چند روز آینده باز بودن یا نبودن غار در ایام نوروز تعیین تکلیف شود، که به اطلاع همدانی‌ها و مسافران نیز خواهد رسید./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن