Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری آموزش و پرورش آماده میزبانی از میهمانان نوروزی

آموزش و پرورش آماده میزبانی از میهمانان نوروزی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پرورش استان همدان برای میزبانی از میهمانان نوروزی آماده است و امیدواریم خاطرات خوب و ماندگاری برای مسافران همدانی ثبت شود.

به گزارش "همدان نیوز"، یاسر نانکلی اظهار کرد: در سالجاری با توجه به کاهش روند مبتلایان به کرونا و انجام واکسیناسیون گسترده در سطح کشور و با تصمیمات ستاد کرونا آمادگی پذیرش مهمانان نوروزی را خواهیم داشت و از آنها استقبال می کنیم.

وی افزود: در استان همدان پنج شهرستان دارای مراکز رفاهی بوده ومسافران با سفر به این شهرستان‌ها می‌توانند از مراکز رفاهی بهره‌مند شوند که این شهرستان‌ها شامل همدان، ملایر، کبودراهنگ، نهاوند و تویسرکان است و سایر شهرستان‌های استان نیز مدارس برای اسکان نوروزی در نظر گرفته شده است.

نانکلی خاطرنشان کرد:  از ظرفیت‌های شهرستان‌هایی که دارای مراکز رفاهی هستند حداکثر استفاده را خواهیم داشت  که در این راستا ۳۳۹ تخت تدارک دیده شده و طبق سنوات قبل در گروه‌های ویژه الف و ب سازماندهی انجام شده و حدود ۹۴ کلاس ویژه برای نوروز در نظر گرفته شده که این کلاس‌ها در نواحی یک و دو همدان و ملایر قرار دارند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: در مجموع ۷۷۰ کلاس در سطح الف قرار دارند و اولویت برای اسکان نوروزی آموزش و پرورش با فرهنگیان بوده و در صورت داشتن ظرفیت و با هماهنگی فرمانداری‌ها به سایر افراد خدمات اسکان ارائه می‌شود.

وی گفت: استان همدان جزء استان‌های بین راهی محسوب می‌شود و در روزهای اول پیک سفر و روزهای انتهایی آن بیشترین میزان پذیرش مسافران را خواهد داشت./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن