Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری افزایش 40 درصدی مسافران نوروزی همدان نسبت به سال 1400

افزایش 40 درصدی مسافران نوروزی همدان نسبت به سال 1400

معاون عمرانی استانداری همدان از افزایش ۴۰ درصدی مسافران نوروزی استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: همه دستگاه‌های مرتبط آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به گردشگران را دارند.

به گزارش "همدان نیوز"، فرزاد تیموری اظهار داشت: کمیته تسهیلات سفرهای نوروزی روزانه جلسات خود را برگزار می‌کند و دستگاه‌های مرتبط آمادگی خود برای ارائه خدمات به مسافران را گزارش می‌دهند.

وی با بیان اینکه افزایش مسافر در همدان مشهود است، افزود: آمار مسافران نوروزی استان همدان ۴۰ درصد بیش از سال گذشته است که این آمار به احتمال زیاد همچنان افزایش خواهد یافت.

معاون امورعمرانی استانداری همدان در خصوص وضعیت اقامت مسافران در شرایط آب و هوایی نامساعد، گفت: برای اسکان اضطراری مسافران تمام سالن‌های ورزشی و نمایشگاه بین‌المللی آماده سازی شده است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

تیموری با تاکید بر لزوم رعایت موازین بهداشتی از سوی مسافران و شهروندان، گفت: در حال حاضر روند شیوع ویروس کرونا کاهشی  است اما برای جلوگیری از ورود به پیک جدید همه باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه شهر همدان به لحاظ همه گیری کرونا در وضعیت زرد قرار دارد، افزود: ۲ شهرستان رزن و فامنین در وضعیت نارنجی هستند که امیدواریم وضعیت این شهرستان ها نیز بهتر شود./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن