Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری بازدید یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان

بازدید یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: در چهار ماهه نخست سال‌جاری یک میلیون و ۷۶۶ هزار و ۴۶۰ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی همدان بازدید کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، علی خاکسار اظهار کرد: همچنین در این مدت ۲۹۲ هزار و ۱۷۸ نفر در همدان اقامت داشتند که از این تعداد ۵۷ هزار و ۷۶۴ نفر در هتل‌ها، ۱۱ هزار و ۳۸۷ نفر در مهمانپذیرها، ۹ هزار و ۲۰۳ نفر در اقامتگاه‌های بومگردی و ۵۲ هزار و ۱۸۷ نفر در خانه مسافرها مقیم بودند.

وی با بیان اینکه ۸۰ هزار و ۷۳۷ نفر نیز در تاسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش اقامت داشتند، تصریح کرد: در چهار ماهه نخست سال ۵۴ هزار و ۴۷ نفر هم در اقامتگاه‌های موقت استان اقامت داشتند.

خاکسار در ادامه عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۵۴۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری انجام شد که ۹ فقره تشویق، دو مورد تذکر و چهار فقره اخطار کتبی ثبت شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با اعلام اینکه غار علیصدر در راس بازدید گردشگرن قرار دارد، گفت: کتیبه‌های گنجنامه، سایت موزه میدان امام مرکزی شهر، تپه عباس‌آباد و آرامگاه‌های بوعلی و باباطاهر دیگر مراکز پربازدید در مدت زمان یاد شده هستند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن