Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری ۱۴۱ مدرسه در همدان برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد

۱۴۱ مدرسه در همدان برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ۱۴۱ مدرسه در قالب یک هزار و ۲۸۰ اتاق به عنوان مراکز اسکان موقت مسافران نوروزی استان در سال ۱۴۰۲ پیش بینی شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، «محمود نقوی» در آغاز بکار ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش افزود: ۹۵۰ اتاق(کلاس) فقط در سطح مدارس شهر همدان برای اسکان نوروزی مسافران در سه سطح قیمتی و خدماتی (ویژه، الف و ب) پیش بینی شده است که تا پایان تعطیلات نوروز پذیرای میهمانان فرهنگی، کارکنان دولت و مشاغل آزاد است.

وی ادامه داد: میهمانان فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان در ۲۰ پایگاه در تعداد ۱۴۱ آموزشگاه و در یک هزار و ۲۸۰ اتاق (کلاس) پذیرش خواهند شد، که ۱۴۲ اتاق ویژه، یک هزار و ۲۹ اتاق الف، ۵۰ اتاق ب و بقیه مکان ها شامل نمازخانه ها، اردوگاه ها و دیگر اماکن است.

نقوی گفت: بیشتر کار ما در ستاد اسکان نوروزی باید به صورت اینترنتی خدمات رسانی شود تا مردم نیز در این مساله معطل و سردرگم نشوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: نگاه ما به ستاد اسکان نوروزی خدماتی و رفاهی است و به هیچ عنوان نگاه درآمدی به موضوع نداریم، چون اعتقاد داریم این مساله خودش را در بهبود روند تعلیم و تربیت نشان خواهد داد.

نقوی اظهار داشت: هزینه اقامت با توجه به کیفیت اتاق‌ها برای فرهنگیان، کارکنان دولت و سایر افراد(آزاد) نرخ گذاری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه در ستاد اسکان فرهنگیان به دنبال ارتقا و تجهیز اتاق‌ها هستیم تا خدماتی متناسب با شان فرهنگیان به افراد ارائه شود، افزود: ستاد اسکان فرهنگیان استان همواره در ردیف برترین‌های کشور به لحاظ خدمت رسانی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه از همه ظرفیت‌های موجود در استان همدان برای اسکان مناسب و رفاه میهمانان فرهنگی در ایام نوروز و همچنین فصل تابستان استفاده می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم با فراهم کردن فضایی مناسب، فرهنگیانی که به همدان سفر می کنند با اطمینان خاطر از مراکز دیدنی و جذاب این استان بازدید کنند.نقوی اظهار داشت: با توجه به هم‌زمانی روزهای عید نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان، اقدامات لازم برای استقبال از این ماه و اطلاع رسانی در خصوص رعایت شئونات انجام شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن