Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری اقامت‌ ۸۲ هزار مسافر نوروزی در همدان

اقامت‌ ۸۲ هزار مسافر نوروزی در همدان

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان همدان از اقامت ۸۲ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، محسن معصوم‌علیزاده مطرح کرد: از ۲۴ اسفند سال قبل تا ۸ فروردین ۴۲ هزار و ۹۰۰ نفر در اقامت‌گاه‌های رسمی و ۴۰ هزار و ۴۷۲ نفر در مراکز وابسته به آموزش و پرورش و اقامت‌گاه‌های موقت ساکن بوده‌اند.

وی مطرح کرد: در این مدت ۱۲ هزار و ۱۶۱ نفر در هتل‌ها، ۴ هزار و ۶۸۰ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۲ هزار و ۶۶۹ نفر در مهمانپذیرها و ۲ هزار و ۱۴۴ نفر در هتل آپارتمان‌ها اقامت داشتند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان افزود: همچنین ۲ هزار و ۵۹۷ نفر در بوم‌گردی‌ها، ۴۳۷ نفر در متل‌ها، ۱۸ هزار و ۱۷۵ نفر در خانه‌مسافرها، ۷۲۶ نفر در اقامت‌گاه‌های اضطراری و مابقی در سایر مراکز اقامتی اسکان پیدا کردند.

معصوم‌علیزاده با بیان اینکه در مدت زمان یاد شده ۵۸۲ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان دیدن کردند، عنوان کرد: بیشترین بازدیدها از غار علیصدر، آرامگاه بوعلی و آرامگاه باباطاهر بوده است.

وی در پایان گفت: این مدت ۲۸۹ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی استان انجام شده که ۱۸ مورد تذکر، ۴ مورد تشویقی و ۲ اخطار کتبی نیز صادر شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن