Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری بیش از ۸۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان بازدید کردند

بیش از ۸۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان بازدید کردند

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان همدان گفت: از ۲۴ اسفند سال قبل تا ۱۱ فروردین ۸۳۷ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان بازدید کردند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، محسن معصوم‌علیزاده افزود: بازدید از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، دست‌ساز و موزه‌ها بیشترین علاقمندی گردشگران نوروزی را به خود اختصاص داده و در راس آنها غار علیصدر، آرامگاه بوعلی و آرامگاه باباطاهر قرار دارد.

وی با اعلام اینکه در این مدت ۱۰۵ هزار نفر در مراکز اقامتی استان اسکان داده شدند، تصریح کرد: در تاریخ یادشده ۵۱ هزار نفر در اقامت‌گاه‌های رسمی و ۵۰ هزار و ۷۳۴ نفر در مراکز وابسته به آموزش و پرورش و اقامت‌گاه‌های موقت ساکن بودند.

معصوم‌علیزاده اظهار کرد: ۱۵ هزار و ۳۵ نفر در هتل‌ها، ۵ هزار و ۷۷۳ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۳ هزار و ۲۶۷ نفر در مهمانپذیرها و ۲ هزار و ۸۳۸ نفر در هتل آپارتمان‌ها اقامت داشتند.

وی افزود: ۳ هزار و ۴۷۵ نفر در بوم‌گردی‌ها، ۵۵۶ نفر در متل‌ها، ۲۲ هزار و ۸۵۲ نفر در خانه‌مسافرها، یک هزار و ۶۲ نفر در اقامت‌گاه‌های اضطراری اسکان داشته‌‌اند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان در پایان گفت: در مدت زمان یاد شده ۳۷۶ بازدید نظارتی از مراکز گردشگری همدان انجام و ۱۹ مورد تذکر، ۷ مورد تشویقی و ۲ اخطار کتبی صادر شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن