Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری اجرای ۴۰۰ مورد بازدید نظارتی در همدان/ ۹ واحد تشویق شدند

اجرای ۴۰۰ مورد بازدید نظارتی در همدان/ ۹ واحد تشویق شدند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با اشاره به اینکه امسال تعداد نظارت بر تأسیسات گردشگری توسط کارشناسان این اداره‌کل افزایش چشمگیری داشته است، اعلام کرد: در این بازدیدها ۹ واحد شامل چهار مرکز اقامتی، سه دفتر خدمات مسافرتی و دو مرکز پذیرایی تشویق شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، محسن معصوم علیزاده اظهار کرد: تعداد بازدیدهای نظارتی تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان اداره‌کل و شهرستان‌ها تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ حدود ۴۰۰ مورد است که نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی افزود: تأسیسات گردشگری اعم از اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و حتی سرویس‌های بهداشتی واقع در محورهای مواصلاتی گردشگری مورد بازدید ناظران قرار گرفته است.

معصوم‌علیزاده، نظارت بر ارائه خدمات مناسب توسط تأسیسات گردشگری استان را در ایام نوروز از اولویت‌های کاری اداره‌کل برشمرد و یادآور شد: این نظارت‌ها از ابتدای آغاز به کار ستاد خدمات سفر تا پایان آن انجام گرفته و تا پایان ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید فطر نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: طی این بازدیدها با توجه به مشاهده تخلف از سوی بازرسان ۲۰ مورد تذکر به سه دفتر خدمات مسافرتی، هفت مرکز اقامتی و ۱۰ مرکز پذیرایی و ۹ مورد تشویق به چهار مرکز اقامتی، سه دفتر خدمات مسافرتی و دو مرکز پذیرایی داده شد.

معصوم‌علیزاده با اشاره به اینکه در ستاد خدمات سفر هر کدام از کمیته‌ها به بازدیدهای تخصصی از مراکز زیرمجموعه خود پرداختند، گفت: بازدیدهای تلفیقی از تأسیسات گردشگری نیز با همراهی کارشناسان تعزیرات، صنعت و معدن، اماکن و بهداشت انجام شد.

انتهای پیام/

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن